Jaarlijks schijnen in Nederland ongeveer 4 miljoen dieren het loodje te leggen in het verkeer (van musje tot wild zwijn).

Het misstaat om te vragen naar de afloop, maar het zet je wel aan het denken.......... huur almera / lange nek..........Heb het gelukkig niet vaak hoeven doen, maar als het even kan stop ik om te kijken of het beest nog te redden is of om het uit zijn lijden te verlossen. Op IJsland schoot een schitterende vogel met lange hals opeens vanuit de berm, kwam onder de huur-Almera en bleef spartelend liggen: gebroken vleugel en de poten deden het ook al niet meerEn dan blijkt dat het door die lange hals toch wel erg lastig is om het dier de nek om te draaien... heb het dus maar op een wat minder sierlijke manier opgelost.
Jaarlijks schijnen in Nederland ongeveer 4 miljoen dieren het loodje te leggen in het verkeer (van musje tot wild zwijn).
Jaja, met het klimmen der jaren gaat je bril ook wat achteruit...4 miljoen maar?. Moet je eens op mn dakkoffer kijken.
Lachen om een Almera en zelf rijden met een dakkoffer....Tja : Ik kan me ook niet voorstellen dat je reikhalzend naar een Almera uitkijkt.
Daar had die vogel natuurlijk ook op gerekend...en niet op zo'n moordlustige Hollander in een Almera !IJslanders vinden het geen enkel punt om rustig 10 minuten stil te staan voordat dat egeltje overgestoken is.
Hmmmmmm, blijf jij maar uit de buurt van de Dam dan, raakkans erg grootRij ik vandaag met de 146 junior even naar mijn moeder,gaat er ineens een duif op de snelweg zitten.
En dan met 140 er vol er over heen.Wel veren maar geen duif![]()
Kom ik aan bij mijn moeder toch maar even kijken.Zit die klote duif aan stukken voor
mijn radiator.Hij is door de sleuven onderaan de bumper gekomen.Die kleine sleuven![]()
En toch weinig schadeEn dan moet de duif er ook nog uit.Ik heb hem er uit moeten trekken
en peuteren.Ik wou de GTV6 even ophalen,maar heb deze maar laten staan.