dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: Teleshopping.....

do sep 06, 2007 00:16

Zo moet je het dus oplossen :wink:
Meestal is een verzoekje om papieren documentatie ook al voldoende hoor :wink:
Ikzelf begin (begon, heb het infofilter ook ingevuld, sorry @ Grietje & bedankt voor de reminder :wink: ) daar meestal mee. Omdat papier duur is hebben ze dat niet.... Tja, helaas. Ik werk in een printshop: eerst onze omzet omhoog, daarna kan ik pas dingen kopen :evil: :lol:
It's not easy, being green (kermit)

Andretti Molletti

RE: Teleshopping.....

do sep 06, 2007 00:21

:jumping:
In triest vind ik het ! Ik heb er laatst eentje zowat lid van de club gekregen :mrgreen:
tring... heee playtime :twisted:

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 06, 2007 00:22

Bij m'n chef thuis maken ze er een gewoonte van om de telemarketeer zo lang mogelijk aan de lijn te houden. Het record is voor zover ik weet in handen van z'n oudste zoon met iets van een half uur :lol:

Het filmpje kende ik al maar blijft leuk, die EGBG-site is wel nieuw voor mij, ook erg komisch :D

Zelf probeer ik onder de 10 seconden te blijven trouwens (alleen op het werk ("nee, we hebben al een prima werkend boekhoudpakket, goeiemiddag"), ik heb thuis geen vaste aansluiting en sta niet in de telefoongids ofzo, lekker rustig).
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Grietje
Member
Member

do sep 06, 2007 00:40

Vind het heeeeeeeeeeeel moeilijk om niet te reageren, grrrrrrrrrrrr, heb mezelf ook aangemeld bij Infofilter.nl :) Maar vergeet niet dat we mensenn ook goed informeren en mensen zelfs blij zijn dat mijn agents belden, ja ja, is een pijnpunt voor me dit ;)
Gehad: 33 1.4 Imola Nero, 33 1.4 Rosso, nog een 33 1.4 Imola Rosso, 146 1.4 Rosso Proteo,: 155 2.0 TS 16V Rosso, 155 1.6 16V Rosso , 147

Grietje
Member
Member

do sep 06, 2007 00:42

Mooi he, jammer dat je je geld mee moet verdienen, met respect dan had je een vak moeten leren...... 8)

EDIT even het filter ingevuld......

Jammer maar helaas 8) :mrgreen:
Niet iedereen kan zo intelligent zijn als jij Roel ;)
Gehad: 33 1.4 Imola Nero, 33 1.4 Rosso, nog een 33 1.4 Imola Rosso, 146 1.4 Rosso Proteo,: 155 2.0 TS 16V Rosso, 155 1.6 16V Rosso , 147

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 06, 2007 00:52

Vind het heeeeeeeeeeeel moeilijk om niet te reageren, grrrrrrrrrrrr
Nou doe je het tóch (ook het EGBG-lijstje gelezen?) :wink:

Andretti Molletti

do sep 06, 2007 00:54

19-07-07 Nieuwsbericht

Onder het eten, 's avonds laat, als u de kinderen op bed legt, op uw vaste telefoon en op uw mobiel; meer dan negentig procent van de consumenten zit niet te wachten op ongevraagde telefoontjes van aanbieders van goederen of diensten (zgn. telemarketing).

Ook leiden dit soort gesprekken tot irritatie en het gevoel onder consumenten te worden betrokken in iets waar niet zelf voor is gekozen. Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau SEO Economisch Onderzoek dat vandaag door staatssecretaris Heemskerk is aangeboden aan de Tweede Kamer. De staatssecretaris stelt in reactie op het onderzoek een verplicht `bel me niet´ register in dat bedrijven moeten raadplegen voor ze mensen thuis bellen.

Psychologie kan ook gebruikt worden om mensen te helpen...

Grietje
Member
Member

do sep 06, 2007 00:56

Hmmmmmmmmmm. Maar ja, dit doet zeer in mijn portomenee ;))

Nee joh, ik begrijp het wel maar weet dat er legio mensen zijn die blij zijn dat je bellen;) Maar ja, ik heb geen opleiding blijkbaar dus tsja, wat moet ik ;)

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 06, 2007 01:06

Nee joh, ik begrijp het wel maar weet dat er legio mensen zijn die blij zijn dat je bellen;) Maar ja, ik heb geen opleiding blijkbaar dus tsja, wat moet ik ;)
Klopt... en mijn portomonnee wordt (bij voorkeur 8) ) gevuld dmv papier, ook al heb ik ook geen opleiding :wink:

Grietje
Member
Member

do sep 06, 2007 01:10

Klopt... en mijn portomonnee wordt (bij voorkeur 8) ) gevuld dmv papier, ook al heb ik ook geen opleiding :wink:
Weet je, ik heb geen zin om me te schamen voor mijn werk, en ja, heb wel een studie gevolgd en afgemaakt, so what??? Deze discussie is al eerder gevoerd en als men onbekend is met het werk wat het inhoudt maakt het sowiesi ongeliefd. Maar, ik ben weg, ik denk altijd respect voor een ieder en wat hij/zij doet 8)

Andretti Molletti

do sep 06, 2007 01:20

Deze discussie is al eerder gevoerd en ....
En wat kwam er toen uit?
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op do sep 06, 2007 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 06, 2007 01:24

Daarbij als een gebelde meldt dat-ie niet geïnteresseerd is, dan is-ie dat ook niet. Zeur dan ook niet door.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Dinky Boy
Miniaturista

do sep 06, 2007 01:36

Don't shoot the messenger...

Telemarketeers bellen niet voor zichzelf maar voor opdrachtgevers... Het zijn de energiebedrijven, internetproviders, verzekeraars en al die andere meuk die zich ieder jaar een andere naam aanmeten en krankjorume salarissen betalen aan wanpresterende CEO's die opdracht geven ons lastig te vallen met ondoorzichtige aanbiedingen terwijl nauwelijks enige belofte wordt waargemaakt.

Maar wat ik niet begrijp is dat terwijl ik al 5 jaar lang ieder gesprek na 5 seconden met "geen interesse, doeg" afbreek, er nog steeds geen etiketje "tijdverspilling" aan mijn telefoonnummer kleeft.

Verder vind ik het idioot dat IK actie zou moeten ondernemen om van die telefoontjes af te komen. Mijn opmerking dat ik niet gebeld wil worden zou voor de telemarketeer voldoende moeten zijn om mijn gegevens uit de database te verwijderen.

Andretti Molletti

do sep 06, 2007 01:42

Don't shoot the messenger...
eens, maar je moet wel verantwoordelijkheid nemen voor wat je doet, het is geen volledig vrijkaartje de opdrachtgever alles in de schoenen te schuiven....

Roeltje 164

do sep 06, 2007 01:44

Mooi he, jammer dat je je geld mee moet verdienen, met respect dan had je een vak moeten leren...... 8)

EDIT even het filter ingevuld......

Jammer maar helaas 8) :mrgreen:
Niet iedereen kan zo intelligent zijn als jij Roel ;)
Ik ben redelijk intelligent ik ben Dieetkok in een ziekenhuis, valt wel mee dus!!! redelijk onderbouwt..... = MBO :roll: :roll:

Terug naar “Het Forum Café”