Meestal is een verzoekje om papieren documentatie ook al voldoende hoorZo moet je het dus oplossen

Ikzelf begin (begon, heb het infofilter ook ingevuld, sorry @ Grietje & bedankt voor de reminder

Meestal is een verzoekje om papieren documentatie ook al voldoende hoorZo moet je het dus oplossen
Niet iedereen kan zo intelligent zijn als jij RoelMooi he, jammer dat je je geld mee moet verdienen, met respect dan had je een vak moeten leren......
EDIT even het filter ingevuld......
Jammer maar helaas![]()
Nou doe je het tóch (ook het EGBG-lijstje gelezen?)Vind het heeeeeeeeeeeel moeilijk om niet te reageren, grrrrrrrrrrrr
Hmmmmmmmmmm. Maar ja, dit doet zeer in mijn portomeneeNou doe je het tóch (ook het EGBG-lijstje gelezen?)Vind het heeeeeeeeeeeel moeilijk om niet te reageren, grrrrrrrrrrrr
Klopt... en mijn portomonnee wordt (bij voorkeurHmmmmmmmmmm. Maar ja, dit doet zeer in mijn portomeneeNou doe je het tóch (ook het EGBG-lijstje gelezen?)Vind het heeeeeeeeeeeel moeilijk om niet te reageren, grrrrrrrrrrrr)
Nee joh, ik begrijp het wel maar weet dat er legio mensen zijn die blij zijn dat je bellen;) Maar ja, ik heb geen opleiding blijkbaar dus tsja, wat moet ik
Weet je, ik heb geen zin om me te schamen voor mijn werk, en ja, heb wel een studie gevolgd en afgemaakt, so what??? Deze discussie is al eerder gevoerd en als men onbekend is met het werk wat het inhoudt maakt het sowiesi ongeliefd. Maar, ik ben weg, ik denk altijd respect voor een ieder en wat hij/zij doetKlopt... en mijn portomonnee wordt (bij voorkeurHmmmmmmmmmm. Maar ja, dit doet zeer in mijn portomeneeNou doe je het tóch (ook het EGBG-lijstje gelezen?))
Nee joh, ik begrijp het wel maar weet dat er legio mensen zijn die blij zijn dat je bellen;) Maar ja, ik heb geen opleiding blijkbaar dus tsja, wat moet ik) gevuld dmv papier, ook al heb ik ook geen opleiding
En wat kwam er toen uit?Deze discussie is al eerder gevoerd en ....
eens, maar je moet wel verantwoordelijkheid nemen voor wat je doet, het is geen volledig vrijkaartje de opdrachtgever alles in de schoenen te schuiven....Don't shoot the messenger...
Ik ben redelijk intelligent ik ben Dieetkok in een ziekenhuis, valt wel mee dus!!! redelijk onderbouwt..... = MBONiet iedereen kan zo intelligent zijn als jij RoelMooi he, jammer dat je je geld mee moet verdienen, met respect dan had je een vak moeten leren......
EDIT even het filter ingevuld......
Jammer maar helaas![]()