Zuidoost meeting.... Ik ben vóórBen trouwens wel erg benieuwd naar meerdere verslaafden vanuit Nijmegen of omgeving, dus als iemand dit leest stuur even een mailtje, of zo iets kunnen we misschien een keer wat afspreken.
Peter

Welkom hier

Zuidoost meeting.... Ik ben vóórBen trouwens wel erg benieuwd naar meerdere verslaafden vanuit Nijmegen of omgeving, dus als iemand dit leest stuur even een mailtje, of zo iets kunnen we misschien een keer wat afspreken.
Peter
Amsterdam Zuidoost??Zuidoost meeting.... Ik ben vóórBen trouwens wel erg benieuwd naar meerdere verslaafden vanuit Nijmegen of omgeving, dus als iemand dit leest stuur even een mailtje, of zo iets kunnen we misschien een keer wat afspreken.
Peter![]()
Welkom hier
Amsterdam Zuidoost??Zuidoost meeting.... Ik ben vóórBen trouwens wel erg benieuwd naar meerdere verslaafden vanuit Nijmegen of omgeving, dus als iemand dit leest stuur even een mailtje, of zo iets kunnen we misschien een keer wat afspreken.
Peter![]()
Welkom hier
Dus nét boven de rivierenAmsterdam Zuidoost??Zuidoost meeting.... Ik ben vóór![]()
Welkom hierNederland zuidoost
`
Ik reed in die rode Spider met die ducktape dorpels, Patrick
ja dat ben ik ja heb inmiddels een sms al naar je gestuurd.Welkom Peter, Ben ik jou afgelopen zaterdagavond niet tegengekomen op de sint Annastraat?
Ik reed in die rode Spider met die ducktape dorpels, bij het stoplicht hebben we nog even gekletst.
"Alfaholic's" zijn er genoeg in Nijmegen. (Giulia's Bertone's 75's) en we doen nog wel eens wat leuks samen
Ik zal je via PB even mijn telefoonnummer sturen.
Patrick
Zou goed kunnen, ik kom daar 2 x dagelijks overheen. Natuurlijk is Beuningen ook 024. En misschien een ideetje; als jij alle 33 slopers nou eens opruimt kun je van de oud ijzer opbrengst (oud ijzer = money!) lachend een Giuliaatje scoren.`
Ik reed in die rode Spider met die ducktape dorpels, Patrick
volgens mij zag ik jou ook nog op het keizer karel plein staan.
ik reed richting station![]()
overigens ook ik uit regio 024
Hoe noemen ze dat in de politiek..... een luchtballonnetje oplaten.Wat we nodig hebben is natuurlijk mooi weer. Het maakt op zich geen bal uit wat of waar we naartoe gaan,
het rijden met een cluppie oude Alfa's op zich is al een genot.
(Spettacolo 2006, de ritten met de Nijmeegse groep waren een hoogtepunt!)
Ik zal het eens in de groep gooien. Daar is zeker belangstelling voor.
Wat is je idee? deelnemers alleen uit zuidoost Nederland of een rit in zuidoost Nederland? mensen uit Lobith horen daar
natuurlijk niet bij(grapje)
Patrick
Hoi Peter,
Welkom, gezien je alfa verleden ben je hier wel op de goede plek denk.
Een bertone voor dagelijks? Mmm ben benieuwd hoe het bevalt. Had zelf voor de berlina optie gegaan. Al een goede anti roest behandeling uitgevoerd aan de bertone? Gezien de hoeveel alfa's die je gehad hebt zal het je vast niet ontgaan zijn dat zel wel eens een beetje kunnen roesten.....
Mzzl,
DJ
Ach we zien wel, komt wel goed, een poetser ben ik altijd al geweest en roest?, dat doen ze alleen bij een ander toch?
Bertone is ook verlaagd dus dat zel wel eerder een dingetje kunnen zijn waar ik voor dgelijks misschien een vraagteken bij zal gaan zetten, maar ik ben niet anders gewend eigenlijk.
Om de Bertone rijdend te houden is hier hulp genoeg aanwezig die beslist meer kennis hebben dan ik, om me hiermee technisch te ondersteunen, indien dit nodig mocht zijn.
Heb inmiddels de nodige kennis door de jaren heen verzameld.
Wat kan het probleem nou zijn, als er lucht, benzine en vonken komen dan moet het gek gaan wil zo'n motor niet lopen.
Het is het proberen waard, het gewoon een blitse auto en geweldig ervaring om zo'n ding te rijden.