Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: Pimp my EVO

vr mar 23, 2007 17:38

Die control unit is op zich wel leuk maar daar zijn deze meters van Defi niet geschikt voor, deze Blue line word ook alleen in Amerika geleverd.
Je hebt helemaal gelijk, ik zie het net op de website van Defi. Ik was in de veonderstelling dat de control unit altijd nodig was bij hun meters.
Niet dus :roll:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

RE: Pimp my EVO

vr mar 23, 2007 17:44

Scheelt weer wat euri's :wink: :lol:

http://www.egauges.com
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Stoplicht

vr mar 23, 2007 19:43

echt mooie auto, en tsja weglegging om U tegen te zeggen:D

Speeder

vr mar 23, 2007 22:27

Pepijn, ik ben al een tijdje op zoek naar een 3-tal meters met toebehoren (sensor etc.). Uit ervaring weet ik dat die DEFI meters redelijk aan de prijs zijn. Waar heb jij die dingen besteld ? En waren ze nog een beetje betaalbaar?

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 23, 2007 23:09

http://www.egauges.com

Hou wel rekening met invoer kosten. Probeer die Amerikanen maar eens aan hun verstand te brengen dat ze ze als "used parts" moeten opsturen "what do you mean we do not suply used parts" "please ask your local custom department about any additional costs wich may be charged to you upon delivery of new parts" oid. Bij mij dus niet gelukt :evil: :evil:

Maar dan nog met de huidige dollar koers goed te doen, nog steeds prijzig maar ook weer niet overdreven duur voor toch unieke mooie blauwe meters voor mensen met smaak lol .
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Speeder

za mar 24, 2007 00:32

Ik neem aan dat jij deze gekocht hebt?

http://www.egauges.com/vdo_mult3.asp?Ty ... er&Units=E

Vind ik zelf toch nog behoorlijk aan de prijs, 122 euro per meter... :roll:

Raimon
Guru
Guru

za mar 24, 2007 00:45

Raid Nighflight is hetzelfde idee en 37,95 per meter... (m.u.v. die boost-meter)
156 SW 1.9 JTD

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

za mar 24, 2007 00:53

Zei ik toch :wink: nog steeds prijzig :wink: maar alles bij elkaar opgeteld ben ik voor een toch High end setje als dit nog steeds goedkoper uit als dat ik het hier in Europe had gekocht, althans voorzover ik heb kunnen vinden op het Inet. En uitgaande van redelijk uitgebreide research op het vlak van de betrouwbaarheid van deze leverancier (en die klopte achteraf , twee verschillende shops, een voor de meters + sensoren en de ander voor de houder, binnen 4 werkdagen binnen). Want het blijft riskie online bestellen. En de ervaringen met USA leveranciers is beter als Euro leveranciers waar je het in de winkel gaat halen en waar het voor X zoveelste keer in backorder staat. Zal wel iets juridisch zijn :wink: :wink: :lol: dont worry i'm from europe and wont call my lawyer if it arrives a day later as stated in the confirmation @mail :wink: :wink: :wink:

Speeder

Re: RE: Pimp my EVO

zo mar 25, 2007 16:52

Zei ik toch :wink: nog steeds prijzig :wink: maar alles bij elkaar opgeteld ben ik voor een toch High end setje als dit nog steeds goedkoper uit als dat ik het hier in Europe had gekocht, althans voorzover ik heb kunnen vinden op het Inet. En uitgaande van redelijk uitgebreide research op het vlak van de betrouwbaarheid van deze leverancier (en die klopte achteraf , twee verschillende shops, een voor de meters + sensoren en de ander voor de houder, binnen 4 werkdagen binnen). Want het blijft riskie online bestellen. En de ervaringen met USA leveranciers is beter als Euro leveranciers waar je het in de winkel gaat halen en waar het voor X zoveelste keer in backorder staat. Zal wel iets juridisch zijn :wink: :wink: :lol: dont worry i'm from europe and wont call my lawyer if it arrives a day later as stated in the confirmation @mail :wink: :wink: :wink:
Tja, je hebt wel gelijk. Die DEFI meters zijn wel gewoon goed (high-end). Je koop die meters niet voor niets, ze moeten de toestand wel nauwkeurig genoeg weergeven. Dat is tevens de reden dat ik de welbekende EQUUS meters links laat liggen.

Terug naar “Het Forum Café”