En dus NIET verkocht, de prijs die deze Italiaanse verkoper ervoor wilde hebben was ongeveer € 700,00 en dat is een stevige prijs.Maar niet compleet en minimum niet bereikt.
Het is maar nét hoe graag je een Ti grill wil hebben.......
Patrick
En dus NIET verkocht, de prijs die deze Italiaanse verkoper ervoor wilde hebben was ongeveer € 700,00 en dat is een stevige prijs.Maar niet compleet en minimum niet bereikt.
Die € 700.- was direct kopen prijs dus zal zn minimum wel wat lager hebben gestaan, maar ik vindt dat wel heel hoog voor een incomplete gril (let op dat is mijn mening en daar kunnen geen rechten aan worden ontleend enzo), aan de andere kant het is nieuw dus is het dan nog wel te vergelijken met eentje in goede of perfecte staat? Volgens mij ook niet.En dus NIET verkocht, de prijs die deze Italiaanse verkoper ervoor wilde hebben was ongeveer € 700,00 en dat is een stevige prijs.Maar niet compleet en minimum niet bereikt.
Patrick
No worries. Er is een soort 'tulpen-bubble' aan het ontstaan rondom vroeg type grillen....echter er zijn er genoeg, want het lijkt wel of iedereen er eentje (of meerdere) op zolder heeft liggen. Heb er al zeker een stuk of 15 gespot de laatste paar maanden, maar of net verkocht of niet te koop.Die € 700.- was direct kopen prijs dus zal zn minimum wel wat lager hebben gestaan, maar ik vindt dat wel heel hoog voor een incomplete gril (let op dat is mijn mening en daar kunnen geen rechten aan worden ontleend enzo), aan de andere kant het is nieuw dus is het dan nog wel te vergelijken met eentje in goede of perfecte staat? Volgens mij ook niet.En dus NIET verkocht, de prijs die deze Italiaanse verkoper ervoor wilde hebben was ongeveer € 700,00 en dat is een stevige prijs.Maar niet compleet en minimum niet bereikt.
Patrick
Sorry Hans we zijn je topic aan het verzieken.
Dacht ook dat dat redelijk naar waarde was op dit moment.Giulia Bianca er net ca. 4 verkocht in zeer goede staat voor ca. 400 EUR/stuk - en deze verkoper is zeer kundig over wat er in de markt te koop is en wat de waarde is.
Gelukkig zijn er andere forumleden die bereid zijn om een handje te helpen...dus uiteindelijk komt het wel goed.En nu heb je nog steeds geen grille?
Ik vind dat we in Alfa-wereld verwend zijn qua prijzen van onderdelen...
Laatst een dif gekocht van een ander merk,... voor het geld zou ik drie Alfa's 75 gehad hebben...