Leuk!!!(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)

Leuk!!!(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)
Wel nee... gewoon daarna de auto in de garage en daarin is de vastgestelde minimum temperatuur 14 graden (in die van mij dan tochLeuk!!!(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)
ijspegels aan je bodemplaat
Hahah, de gemiddelde alfa-rijder wordt steeds inventieverLeuke van dit weer is dat je na een driftdag op het RDW circuit, onderweg gewoon vrolijk door kunt gaan![]()
Thuis even afspoelen, zonde van je geld al die te dure wasplaatsen, en dan de auto schoon weer wegzetten.
(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)
Garage, wasdat?Wel nee... gewoon daarna de auto in de garage en daarin is de vastgestelde minimum temperatuur 14 graden (in die van mij dan tochLeuk!!!(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)
ijspegels aan je bodemplaat
)
Dat bedoel ik, of 2 auto's in 1 garage proppen: dat wordt stapelenGarage, wasdat?Leuk!!!ijspegels aan je bodemplaat
(onderkant van de auto is makkelijk schoon te maken door zo'n grassproeier (die je op de grond legt) van gardena-kloon van maar een paar euro, jarenlang plezier)
Je gaat het niet geloven maar er passen er 2 in (auto's), naast elkaar. Niet zonder slag of stoot, maar het past welDat bedoel ik, of 2 auto's in 1 garage proppen: dat wordt stapelenGarage, wasdat?Leuk!!!ijspegels aan je bodemplaat
Meer een kwartiertje de tijd nemen om voor- en achteruit te rangeren, de volgende er inrijden en idd zoeken naar het dakraam of de achterklepNiet zonder slag of stoot? Dus auto 1 met de zijkant tegen een muur zetten en met auto 2 een aanloop nemen en hem tussen auto 1 en de andere muur prakken? En dan via de achterklep/open dak eruit klauteren?
Of heb je toch nog een paar cm over?
Niet doen.. pak de 145 dan maar.En wij moeten met onze 3 dagen oude Bella door die zoutbende![]()
Niet doen.. pak de 145 dan maar.En wij moeten met onze 3 dagen oude Bella door die zoutbende![]()
Ik heb vandaag zelfs de 75 laten staan en ben met de fiets de stad in gegaan. Dat ding heeft maar 3 versnellingen... grachtje over bruggetje op bruggetje af. Auw Auw Auw koude, wat deden mijn oren pijn.
Roy is de kerstman...........................................................(grote ballen die pijn deden, ja dat heb je als je één keer per jaar komt)Niet doen.. pak de 145 dan maar.En wij moeten met onze 3 dagen oude Bella door die zoutbende![]()
Ik heb vandaag zelfs de 75 laten staan en ben met de fiets de stad in gegaan. Dat ding heeft maar 3 versnellingen... grachtje over bruggetje op bruggetje af. Auw Auw Auw koude, wat deden mijn oren pijn.
Niet alleen je oren ben ik bang?