James

RE: Heb weer een bella......

za nov 18, 2006 21:28

Mooi he dat geluid...... heb er ook nog een speciale filter in en das nog bruter......

Wat ik misschien wil gaan doen is een 1.7 I.E 8v blok erin gaan plaatsen. Of een 16V gechipt.... las ik op marktplaats 132 Pk.... lekkah.
Maar das even toekomst muziek.

tommie
Guru
Guru

ma nov 20, 2006 23:17

waar zit Rutgers dan? is dat ook in Enschede? ik weet het allemaal niet zo exact..

mijn 75 staat trouwens weer op z'n plek ;) kom je er dan ook langs met jouw 146? of met bedrijfsauto?
wel grappig dat je het dan precies wist te vertellen waar ie staat :)

ciao!
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

James

di nov 21, 2006 12:31

Zit aan de seizoensweg op het euregiopark.

En ja was wel grappig maar kom er altijd langs met mijn bedrijfskarre....
Maar zal een keer voorbij rijden met m'n Bella........................

GruB

Djeemz

Leah

di nov 21, 2006 19:24

Nette 146! :)

En welkom op t forum!!

Ciao, Leah

jaapieooo

do jan 25, 2007 22:20

Autorutgers zit nu aan de Deurningerstraat, samen in een hal met zijn oud werkgever H. Christenhuis. Er staan nog wel wat Alfa's dus... www.noblecartwente.nl en www.autorutgers.nl

Groeten Jaap

Anke

do jan 25, 2007 22:41

Bedankt James voor de link van Auto Noble, weet ik ieder geval waar Herman Christenhuis nu zit. In het oude pand weer tjongejonge die man komt zo ook geen stap verder :cry:
zielig hoor als je 60+ bent en je moet dan nog zo sappelen.

Mooie 146 heb je, Enschede wordt steeds mooier.

jaapieooo

do jan 25, 2007 23:08

Hoi Anke,

Is niet het oude pand, maar achter het Gulf tankstation. Op dit moment staan er twee 145's één 146 en twee 156's binnen op een nieuwe eigenaar te wachtten.

Grt
Jaap

Anke

Re: RE: Heb weer een bella......

do jan 25, 2007 23:18

Hoi Anke,

Is niet het oude pand, maar achter het Gulf tankstation. Op dit moment staan er twee 145's één 146 en twee 156's binnen op een nieuwe eigenaar te wachtten.

Grt
Jaap
Dank je wel :P Met andere woorden ga er een paar halen................nou ik heb al een heel mooie 145 die ik niet meer kwijt wil en we hebben sinds kort
een Brera ...centjes en P-plaatsen zijn op :wink:
Maar ik vind het wel fijn om te weten waar h. Christenhuis nu zit, voel toch wel heel erg met hem mee :(

jaapieooo

Re: RE: Heb weer een bella......

wo feb 07, 2007 13:26

Hoi Anke,

Grt
Jaap
Dank je wel :P Met andere woorden ga er een paar halen................nou ik heb al een heel mooie 145 die ik niet meer kwijt wil en we hebben sinds kort
een Brera ...centjes en P-plaatsen zijn op :wink:
Maar ik vind het wel fijn om te weten waar h. Christenhuis nu zit, voel toch wel heel erg met hem mee :(
Ik bedoelde het meer in het algemeen Anke...

Groetjes Jaap

Terug naar “Het Forum Café”