Speeder

Re: RE: Karten centraal Nederland

do nov 09, 2006 23:13

Misschien is het een idee dat alleen de mensen reageren die dit een goed idee vinden. Over centraal valt te dicussieren, weet ik. Maar leek me gewoon leuk, vindt je het niks, even goede vrienden, maar dan zijn je reacties misschien niet nodig (wil niemand tegen de kop stoten of op de tenen trappen, maar wilde dit ff toevoegen, vindt je dit onnodig gezek mijnerzijds, laat me het weten :wink: ) Als Utrecht voor iedereen een betere optie is: ga jullie gang, ga ik lekker karten in Emmeloord en hoor ik wel via PB wie er mee wil (denk zelf aan een zaterdag) Dus, vanaf nu dan maar voor Emmeloord via PB 8)
Ik wil ook best wel naar Emmeloord rijden, daar ben ik heus niet te beroerd voor. Mijn doel is meer om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, hoe meer zielen hoe meer vreugde... Voor veel mensen is de afstand toch een bottleneck :roll:

Anke

RE: Karten centraal Nederland

do nov 09, 2006 23:20

Hé Char je moet niet zo ontploffen :wink: volgens mij zijn degene die hier op jou reageren echt wel serieus geïnteresseerd :P
Je zet in je topic titel karten centraal nederland.
Om eerlijk te zijn vind ik Emmeloord ook niet zo centraal hoor best wel een p*kkeneind rijden :(

charlotte

do nov 09, 2006 23:23

Misschien is het een idee dat alleen de mensen reageren die dit een goed idee vinden. Over centraal valt te dicussieren, weet ik. Maar leek me gewoon leuk, vindt je het niks, even goede vrienden, maar dan zijn je reacties misschien niet nodig (wil niemand tegen de kop stoten of op de tenen trappen, maar wilde dit ff toevoegen, vindt je dit onnodig gezek mijnerzijds, laat me het weten :wink: ) Als Utrecht voor iedereen een betere optie is: ga jullie gang, ga ik lekker karten in Emmeloord en hoor ik wel via PB wie er mee wil (denk zelf aan een zaterdag) Dus, vanaf nu dan maar voor Emmeloord via PB 8)
Ik wil ook best wel naar Emmeloord rijden, daar ben ik heus niet te beroerd voor. Mijn doel is meer om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, hoe meer zielen hoe meer vreugde... Voor veel mensen is de afstand toch een bottleneck :roll:
Snap ik Speeder!
@ Anke, ik ontplof niet, ik constateer iets
@ iedereen: suggesties welkom

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: Karten centraal Nederland

do nov 09, 2006 23:25

Euh... ik heb redelijke ervaring met het organiseren van dergelijke uitjes, en dan werkt maar één ding:

De initiatiefnemer(neemster) bepaalt waar en wanneer. Anders blijf je (met de beste bedoelingen) bezig met het zoeken van de beste plek of tijd.
Een volgende keer organiseert een ander wel weer iets in een andere plaats (Maarssen is een hèle leuke baan trouwens).

Emmeloord is wat mij betreft prima, als ik niets anders te doen heb... Heb je al een weekend in gedachten?

Speeder

do nov 09, 2006 23:31

@Iedereen: Ik denk dat Charlotte gewoon een leuk ideetje geopperd heeft. Dat idee was oorspronkelijk om te gaan karten in Emmeloord. Ik maak daarnet, met mijn voorstel de bestemming wat centraler te kiezen, misschien wat onhandig gebruikt van dit topic. Mijn suggestie is nu in ieder geval wel duidelijk.

@Anke: Ik ben inderdaad echt wel serieus... Volgens de routerplanner scheelt het rijden naar beiden bestemmingen voor jou trouwens maar ~1km :lol:

@Dinky Boy: Je hebt vast gelijk. Ze hebben de baan in Maarssen trouwens weer omgegooid....

alfaRob33

RE: Karten in Emmeloord

do nov 09, 2006 23:33

Mijn 33 wil ook wel over de ketelbrug......leuk Char :thumbs:

idd Wanneer ??

Rees-Cees

RE: Karten in Emmeloord

do nov 09, 2006 23:33

Ik wil meedoen. dan kunnen jullie mij verslaan.

Speeder

Re: RE: Karten in Emmeloord

do nov 09, 2006 23:36

Het scheelt dat ik niet zo zwaar ben :D

Anke

do nov 09, 2006 23:36

@Iedereen: Ik denk dat Charlotte gewoon een leuk ideetje geopperd heeft. Dat idee was oorspronkelijk om te gaan karten in Emmeloord.
@Anke: Ik ben inderdaad echt wel serieus... Volgens de routerplanner scheelt het rijden naar beiden bestemmingen voor jou trouwens maar ~1km :lol:
@Speeder: je hebt gelijk maar het zijn wel dezelfde aantal kilometers over een karrespoor ipv snelweg :wink:

Speeder

do nov 09, 2006 23:38

@Iedereen: Ik denk dat Charlotte gewoon een leuk ideetje geopperd heeft. Dat idee was oorspronkelijk om te gaan karten in Emmeloord.
@Speeder: je hebt gelijk maar het zijn wel dezelfde aantal kilometers over een karrespoor ipv snelweg :wink:
Ik zeg altijd, ik zeg maar niks :mrgreen:

alfaRob33

do nov 09, 2006 23:39

:mrgreen: ik wilde het eigenlijk niet zeggen........ :wink:

Rees-Cees

do nov 09, 2006 23:44

nou zeg.......................goed als ik win geef ik een rondje :wink:

alfaRob33

do nov 09, 2006 23:45

das goed. :thumbs: ...ik ben toch te zwaar ben ik bang :wink:

Rees-Cees

do nov 09, 2006 23:47

een rondje...................................maagbanden :mrgreen:

Speeder

do nov 09, 2006 23:47

Ik moet ook op rantsoen, vorige keer werd ik verslagen door een 14 jarig kereltje... :roll:

Terug naar “Het Forum Café”