Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes morgen!!ik rij OP een yamaha aerox, scootertje.... morgen proberen me rijbewijs te halen. dan hopelijk eindelijk een alfa![]()
Ik rij dagelijks in een 145 1.8 TS, we gaan ermee op vakantie en de hond wordt er in vervoerd. De 145 is bewust gekozen omdat onze woef daar rechtop in kan zitten.
Hij past niet in onze andere auto, een 2-zitter, en ook niet in de Brera die onderweg is
Daarom ben ik ook zo happy met de AX. Het is een bestel-versie, dus de achterbank hóeft niet eens plat. En je kunt er best veel in kwijt (alleen nét geen 75-motorkap en nét geen DeDion). En er zit niks op, dus gaat er ook weinig stuk
Eigenlijk zou ieder Alfa rijder zo'n dingetje erbij moeten hebben...
Durf ik wel hoor, hij gaat toch wegNu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat voor 2-zitter jullie hebben Anke!Pic posten als je durft
![]()
Juist, maar dan wel eentje waar ook een DeDion-as in past!Daarom ben ik ook zo happy met de AX. Het is een bestel-versie, dus de achterbank hóeft niet eens plat. En je kunt er best veel in kwijt (alleen nét geen 75-motorkap en nét geen DeDion). En er zit niks op, dus gaat er ook weinig stuk
Eigenlijk zou ieder Alfa rijder zo'n dingetje erbij moeten hebben...
Gaaf! een rallye 100PK -tjes. En die 1 op 12.... Dat heb ik zelfs met mijn 205 xs (ook 1386 cc met dubbele carb) nog nooit gehaald.Juist, maar dan wel eentje waar ook een DeDion-as in past!Daarom ben ik ook zo happy met de AX. Het is een bestel-versie, dus de achterbank hóeft niet eens plat. En je kunt er best veel in kwijt (alleen nét geen 75-motorkap en nét geen DeDion). En er zit niks op, dus gaat er ook weinig stuk
Eigenlijk zou ieder Alfa rijder zo'n dingetje erbij moeten hebben...![]()
Ik kom helaas niet verder dan 1 op 12 en bovendien op 98...