Wat zijn de systeemeisen eigenlijk om deze te kunnen spelen. Ik heb een Athlon processor xp 2200 + , 512 mb ram, en 60 gb harde schijf. Is dat te doen ?
mwahh.... Ligt vooral aan je videokaart

Iemand nog een Logitech MOMO stuurtje kopen?

Wat zijn de systeemeisen eigenlijk om deze te kunnen spelen. Ik heb een Athlon processor xp 2200 + , 512 mb ram, en 60 gb harde schijf. Is dat te doen ?
Ik heb voor GTR1 van dezelfde fabrikant voor het online gebeuren mijn geheugen ge-upped naar 1Gb, en dit is weer een nieuwere/zwaardere versie, dusz...Wat zijn de systeemeisen eigenlijk om deze te kunnen spelen. Ik heb een Athlon processor xp 2200 + , 512 mb ram, en 60 gb harde schijf. Is dat te doen ?
Wil ik best (MOMO)... kost da?Wat zijn de systeemeisen eigenlijk om deze te kunnen spelen. Ik heb een Athlon processor xp 2200 + , 512 mb ram, en 60 gb harde schijf. Is dat te doen ?
mwahh.... Ligt vooral aan je videokaart![]()
Iemand nog een Logitech MOMO stuurtje kopen?
http://www.race-game-demo.com/Waar kan ik de demo downloaden?
Edit: al gevonden
Ook ff dllen... mmm duurt ruim 3 minutenhttp://www.race-game-demo.com/Waar kan ik de demo downloaden?
Edit: al gevonden
Zeg eens welke kaart je hebt.ik heb sinds vandaag een andere Grafische kaart, MOOOOOOII spel, nu aleen het geluid nog, want mijn speakers zijn overleden.
Mede door deze grafische kaart is GT Legends ook veel mooier en strakke geworden, een aanrader dus
Hoewel niet aan mij gericht: ikke nu XFX Geforce 6200. 8x AGP (m'n moederbord "trekt" maar 4x maal daar zijn geloof ik geen kaarten meer voor te krijgen). 67,99 bij dynabyteZeg eens welke kaart je hebt.ik heb sinds vandaag een andere Grafische kaart, MOOOOOOII spel, nu aleen het geluid nog, want mijn speakers zijn overleden.
Mede door deze grafische kaart is GT Legends ook veel mooier en strakke geworden, een aanrader dus
Is ook 'iets' sneller...NVIDIA GeForce 6800 GS/XT ook bij de dynabyte koste iets mee dan die van dibro