Leo.
We hebben met z'n 4-tjes een topdag gehad, supersfeertje een leuk racen!!Het was gisteren helemaal super toppie!!!!!
Die sfeer !!! echt fantastisch!!!
wat een mooie foto. Dan wil ik maar één ding........................in die oranje auto zitten
75.000 euro boete das 1 euro per bezoeker aan strafport op een brief aan de provincie en veel werk voor de PTTHet was inderdaad een gave race, jammer dat ik vandaag hoorde dat de provincie waarschijnlijk een boete aan het circuit gaat geven voor geluids overlast![]()
(geef dan geen vergunning af of zeik niet over het geluid)
maarja, dat is nederland (wordt zeker niet genoeg geflitst)
Is dit echt waar? Waarom staan ze dan een circuit toe in dat gebied? Wat moet je met een circuit als daar geen races georganiseerd mogen worden? Breek dan meteen de hele rotzooi af en laten we huizen gaan bouwen daar. Dan kunnen de omwonenden zich storen aan burengerucht. Dit is weer Nederland op z`n smalst. Volgend jaar het wereldkampioenschap vliegeren op het circuit van Zandvoort., jammer dat ik vandaag hoorde dat de provincie waarschijnlijk een boete aan het circuit gaat geven voor geluids overlast![]()
Er is hier plek genoeg in de flevopolderIs dit echt waar? Waarom staan ze dan een circuit toe in dat gebied? Wat moet je met een circuit als daar geen races georganiseerd mogen worden? Breek dan meteen de hele rotzooi af en laten we huizen gaan bouwen daar. Dan kunnen de omwonenden zich storen aan burengerucht. Dit is weer Nederland op z`n smalst. Volgend jaar het wereldkampioenschap vliegeren op het circuit van Zandvoort., jammer dat ik vandaag hoorde dat de provincie waarschijnlijk een boete aan het circuit gaat geven voor geluids overlast![]()
![]()
Nee jij niet maar wat denk je van de grauwgrijsrodepekingeend?Er is hier plek genoeg in de flevopolder![]()
dan hoef ik ook niet meer zover te rijden, en een beetje race geluid vind ik niet erg
Die kan dan natuurlijk gewoon weer naar zandvoortNee jij niet maar wat denk je van de grauwgrijsrodepekingeend?Er is hier plek genoeg in de flevopolder![]()
dan hoef ik ook niet meer zover te rijden, en een beetje race geluid vind ik niet erg
Wat zeg je???Volgens mij lag er al een circuit voordat er die (foeilelijke) flats omheen gebouwd werden. Niet janken als je dan wat geluidsoverlast hebt. Maak je als provincie eerder kwaad over de bereikbaarheid van het gebied (in en uit), volgens mij hebben de omwonende daar ook veel meer last van.
Trouwens, die vliegtuigen die laag over komen vliegen maken ook geen geluid zeker...