Waarom gebruiken ze geen vet bij het monteren van slijtage onderdelen? Na een jaar of 6 kun je achterschokbrekers los gaan branden omdat ze zo &^%*$ vast gerot zitten. Of stuurkogels. Ben ik nu zo dom of zijn zij nu zo slim?

probeer dat maar eens bij zijn neef, de passatMoest laatst bij mijn Skoda Octavia een koplamp vervangen. Daar is pas over nagedacht! Je schroeft een (lekker grote goed in de hand liggende) moer los, trekt een hendel opzij en de hele koplampunit schuift naar voren de wagen uit, stekertje eruit en je kan de unit mee naar binnen nemen als het regent, of in ieder geval op de werkbank leggen zodat je niet gebukt hoeft te staan bij het verwisselen.
Nog zoiets, ff ruim een jaar oud en dan zijn de lampjes al overleden...Datum eerste afgifte Nederland 17 juni 2005
zijn ze nu helemaal van de pot ger*ktLeuk, een Renault Modus, handig, ruim, goeie gezinswagen, oh, lampje stuk, even vervangen, appeltje eitje: KLIK
Tekst is in het Duits maar de foto's spreken boekdelen![]()
En dan maar zeggen dat Italianen meester zijn in omslachtige technische oplossingen
Dan mag hetDat klopt, echter gaan de lampen altijd automatisch aan en branden dus altijd als ik de auto gebruik en heb ik nu 90k km gereden dus ik vind het nog wel meevallen aangezien dat de enige kostenpost geweest is tot dusver
Jaaah.. maar.. brand ie ook in je koplamp unit? hahahaneen een lamp van een 156 vervangen is heel goed te doen. Ik ben er ongeveer en kwartiertje mee bezig en dan brand hij weer
Het betere knoeiwerk stoort mij persoonlijk niet zo. Je hand in 10 bochten wringen is één ding, verplicht de hele voorkant uit elkaar schroeven een ander. Zo vind ik het bij m'n GTV6 ook aan te raden een trechtertje te gebruiken voor de olie om morsen te voorkomen, terwijl er daar echt wel ruimte zat is. Zolang je je verzameling gereedschap niet hoeft aan te spreken, vind ik het al lang best gezien de huidige trend van ingewikkelde constructies.Jaaah.. maar.. brand ie ook in je koplamp unit? hahahaneen een lamp van een 156 vervangen is heel goed te doen. Ik ben er ongeveer en kwartiertje mee bezig en dan brand hij weer
Motorkap te hard dicht laten vallen per ongeluk, en je kunt weer opnieuw beginnen.
De 'oude' 147 is ook behoorlijk ondoenlijk, met name de linker koplamp. De nieuwe 147 is iets meer ruimte overgelaten, zodat je niet per sé van die ranke italiaanse vrouwenhandjes nodig hebt...
Beetje off-topic maar toch: het bijvullen van ruiterwisservloeistof is bij de 147 ook schier onmogelijk zonder morsen. Wie heeft dat verzonnen? Wat is er nou zo moeilijk om de vulopening a) groter te maken, b) rechtop te plaatsen en c) op een gemakkelijkere plek te plaatsen.... zucht...