dat maakt niet uit als er maar geld verdiend wordtBah, klanten zonder smaak en emotie.Ik zou denk ik maar Toyota gaan verkopen (heb je ook geen ontevreden klanten)

dat maakt niet uit als er maar geld verdiend wordtBah, klanten zonder smaak en emotie.Ik zou denk ik maar Toyota gaan verkopen (heb je ook geen ontevreden klanten)
Oja, kan ik me ook nog herinneren, ook ik werkte destijds bij een Alfadealer, en ook wij moesten er twee afnemen.Alfa heeft er zo'n beetje patent op.
Met de Rio destijds, die MOEST je afnemen als dealer zijnde.
Dit zijn helaas niet alleen Alfa of Fiat praktijken.Alfa heeft er zo'n beetje patent op.
Toen ik nog bij de dealer werkte kregen we zo, als klein subdealertje een 3.0 Spider toegeschoven. Hier, verkoop dat. Wel graag eerst even afrekenen graag.
Ongevraagd. Dat soort dingen.
Lancia ThesisDit zijn helaas niet alleen Alfa of Fiat praktijken.Alfa heeft er zo'n beetje patent op.
Toen ik nog bij de dealer werkte kregen we zo, als klein subdealertje een 3.0 Spider toegeschoven. Hier, verkoop dat. Wel graag eerst even afrekenen graag.
Ongevraagd. Dat soort dingen.
Ja, daar moet je niet blij mee zijn, want met een nieuwe Alfa heb je helaas van tijd tot tijd een goede(!) dealer nodig.Best. het zal wel.
nou vanuit de consument:
Je hebt onlangs een nieuwe 159 aangeschaft van je duurverdiende centjes.
Vervolgens sluit de dealer in je woonplaats, wegens de kwaliteitsnormen van Kroymans.
Vervolgens gaat je Alfa stuk, of hij behoeft een onderhoudsbeurt.
Daaropvolgend constateer je dat je dichtstbijzijnde dealer 60 km verderop ligt. dus een end rijden, en terug, en een huurauto moeten scoren of moeilijk moeilijk je vrouw/buurman inschakelen om je op te pikken.
Tenzij Alfa net als Lexus, dat hoe dan ook WEL een premium brand is, een kostenloze haal en brengservice voor de auto naar de weinige dealers opzet. Wedden dat ze DAT echter niet doen?
Hoe denk je dan als consument over de kwaliteit van het dealernetwerk?
Ik zou het wel weten, en mijn volgende auto werd er een waarvan ik vlakbij terecht kan. Of een Lexus...