dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te makenSterren-stokertje is er ook weer.....
Dus....doei !!! en tot ooit nog eens. Ik hou het ook even voor bekeken.
Maar die post(te) toch alleen tijdens kantooruren???dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te makenSterren-stokertje is er ook weer.....
Ach, iedereen heeft tegenwoordig internet heMaar die post(te) toch alleen tijdens kantooruren???dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te makenSterren-stokertje is er ook weer.....
Nee, blij word je toch niet meid.dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te makenSterren-stokertje is er ook weer.....
Staat er toch?Nee, blij word je toch niet meid.dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te makenSterren-stokertje is er ook weer.....
En PBtjes? Nehhh. Eentje voor de gezelligheid. Hiha!
Kan wel, maar om nu speciaal een adsl aansluiting (of kabel, of wat-dan-ook) aan te schaffen alleen om hier de boel een beetje te stangenAch, iedereen heeft tegenwoordig internet heMaar die post(te) toch alleen tijdens kantooruren???dus toch.............hij vindt het leuk om mij met PBtjes blij te maken