heerlijk al die reaties..
Maar nu.
Ik een kratje gepakt, geroosterde roseval aardappeltjes erin, dressings, ingekookte coulis voor het te marineren rood fruit, geblancheerde groentes, gesneden ossehaas, dit alles op terracotaschalen gelegd..., loop ik de lift uit, eh voila, alles op de grond ge

vallen, handvat in de hand van het kratje en een grote bonk smurrie op de grond van het bovengenoemde doorelkaar vermengt met terracotascherven...
Ik heb eerst heel netjes alles opgeruimd en naar de winkel gegaan om nieuwe boodschappen te kopen voor ons bezoek, maar dus geen ossehaas met lekkere groenten etc etc........
Dus ook geen foto's, wat voelde ik me kl*ten toen dat alles op de grond lag, werkelijk onwerkelijk en Dion en Lorraine wisten ook niet hoe ze het hadden, kortom voor ruim 40,- vlees naar de kloten en een 30,- aan garnituur weg wat je niet in de winkel meer kan kopen op zaterdagmiddag.
maar goed , ben er bovenop gekomen, toch maar nieuwe boodschappen gehaald en gaan koken, alleen totaal iets anders..
Leuke reacties, van iedereen, goed plan om deze up te houden met goede eet tips...
Ik zal zeker mijn bijdrage blijven leveren ook na dit bijzondere pijnvolle culinair verlies gisteren mijnerzijds, zonde om zulks lekker eten weg te moeten gooien ...
Geen footo's durven maken, was te pijnvol..
En verse biefstuk laat ik i.d.d niet sudderen, stukken vlees die daar wel voor bestemd zijn wel, en het houden op 80-90 graden is net tegen de kook aan, is goed te doen , vroegah had je toch ook geen combisteamer zoals nu, dus dat gaat op gevoel, maar dat mag ook na 20 jaar ervaring
gr Roel