Trouwens: het probleem was al aangekaart in het café nog voor Bralfa dit topic plaatste.
oke prima, maar het is wel een misverstand.. de SCARB is GEEN democratie!!!Heb zeker niet als doel een rel te starten...
Volgens mij is een club een democratisch systeem... Probeer de mening van anderen te peilen.. Ik kan t ook mis hebben met mijn mening.. Daarom deze poll.
@ GC Heb je zeker een punt, maar als het er dan toch al staat, geef ik ook m'n mening
Volgens mij is een club een democratisch systeem... Probeer de mening van anderen te peilen.. Ik kan t ook mis hebben met mijn mening.. Daarom deze poll.
Indien dit ook al niet meer mag... Kan ik beter bij de lada club gaan kijken. Daar kun je censuur verwachten.
En daarom heb ik mijn mening die hier niet van belang is geventileerd (mooi woord trots op mezelf) naar een van de moderators via PB.Beste forumleden,
Vanaf heden zal er wat strakker gemodereerd gaan worden in de forumrubrieken "Te koop" en "Gezocht". Er mogen uitsluitend nog Alfa Romeo-gerelateerde zaken aangeboden en gevraagd worden. Dus:
- Alfa Romeo's
- Onderdelen voor Alfa Romeo's
- Stallings- en sleutelruimte voor Alfa Romeo's
- Boeken, foto's, posters, schilderijen enzovoort over Alfa Romeo's
- Alfa Romeo miniaturen
- Alfa Romeo parafernalia en -memorabilia
het forumreglement zal één dezer dagen gewijzigd worden om bovenstaande te reflecteren.
Wij rekenen op jullie begrip en medewerking. Ook rekenen wij op jullie begrip voor het feit dat wij moderatoren eenvoudige loonslaven zijn die derhalve niet 24/7 het forum bewaken. Gelieve dus posts die eventueel strijdig zijn met forumreglementen niet te laten ontaarden in ellenlange discussies, maar deze te melden en te wachten op reactie van één van de moderators.
jawel doen we wel voor pleitenWat jullie over het hoofd zien, is dat niemand pleit voor het verkopen van Manta's en Zundapp's, maar wel Lancia's en Masers.
De SCARB is aanwezig op:
-de smaak van Italie
-Spa Italia
-Auto moto Italia
-Viva Italia (behalve dit jaar dan)
Noem maar op. Maar hier zou niks Italia gerelateerd toegestaan worden ? Rijmt ook niet echt he.
Pas bij extremen moet je optreden.
En in een democratie mag alles???Dus wij steunen een dictatoriaal regime ?Dacht dat dat sinds 1945 in Nederland en Belgie verboden was ?