Gisteren A2 rond Eindhoven een zwarte 75, DG-DB-**, is volgens mij dat voor het eerst in een jaar tijd dat ik in het wild een 75 spot.
had lekker de vaart erin, leuk om te zien.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa
Afgelopen 2 dagen 3 stuks gespot 1 zwart op zwart 1 blauw met bruin en 1 Rosso competizione Q stak nog mijn duim omhoog met een big smile maar de man van middelbare leeftijd met snor zag mij helaas niet.
zondagmiddag 22-1 op de A2 rond 14,45 uur tussen Urmond en Born richting Eindhoven een prachtige rode Gullia met KK in t kenteken .
je reed langs met een flinke snelheid waar je honderd mag en even verderop stonden ze te flitsen
iemand van hier ???
alfa Spider USA 2000 1974
Mini Cooper S Countryman 2016
Vanmorgen 10u, op de A58 ri Vlissingen thv afslag Hoogerheide; zo te zien hele nette 156 sedan 1e serie in rosso proteo op selespeed wielen.
Wordt al een zeldzaamheid op desheerenwegen..
Afgelopen week in Maastricht, een combinatie die ik nog nooit gezien had. Een 156 Giugiaro-facelift, als SW in Azzurro Nuvola.
SW's in die kleur zijn niet super zeldzaam, maar als facelift had ik er nog nooit eentje gezien!
En zoals Frank zegt, het aantal 156's op de weg gaat bijna in een bizarre snelheid achteruit. De 156 is nu wat de 155 een jaar of 5-10 geleden was. En ga van die laatste nu nog maar eens een nette onverklooide zoeken. Gaat bij de 156 over een paar jaar niet anders zijn, al lijkt de groep liefhebbers daar toch een stuk groter te zijn.
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'07 Saab 9-7X 5.3i V8
Ik ga, als 156 liefhebber, komend weekend een economisch volledig afgeschreven exemplaar voorzien van een vers motortje. (Over tikspark gesproken). Overigens niet volkomen irrationeel, want veel goedkoper kun je niet rijden, met de kilometers die mijn vriendin jaarlijks maakt.