Het grappige is dat ze er dan ook gelijk heilig in geloven.
NIET leuk, wel leerzaam is de stelling:
mijn waarheid .. jouw waarheid..

en voor de gevorderde .. er is ook een midden...
wie de schoen past trekken hem aan

Blijkbaar zitten die personen die het zich aantrekken dat er niet Alfa gerelateerd spul te koop wordt aangeboden zich suf te piekeren op mijn doodnormale vraag zoals boven gesteld, want ik heb nog geen met feiten onderbouwd antwoord hierop gezien.....Even man en paard noemend.
Waarom geen Maserati, welk merk voor 25% eigendom is van FIAT dus Alfa Romeo en een hechte samenwerking heeft met Alfa Romeo.....
Waarom wel een apparaat wat Weber carburateurs kan afstellen. Zitten nl. op nog heel veel andere merken en is dus helemaal niet specifiek Alfa Romeo.......
Waarom dan wel motorolie (gaat in heel veel andere merken). idem
nou een simpel antwoordt dan: omdat het een regel is hier op het forum die duidelijk gecommuniceerd was/is voor het moment dat jij adverteerde.Blijkbaar zitten die personen die het zich aantrekken dat er niet Alfa gerelateerd spul te koop wordt aangeboden zich suf te piekeren op mijn doodnormale vraag zoals boven gesteld, want ik heb nog geen met feiten onderbouwd antwoord hierop gezien.....Even man en paard noemend.
Waarom geen Maserati, welk merk voor 25% eigendom is van FIAT dus Alfa Romeo en een hechte samenwerking heeft met Alfa Romeo.....
Waarom wel een apparaat wat Weber carburateurs kan afstellen. Zitten nl. op nog heel veel andere merken en is dus helemaal niet specifiek Alfa Romeo.......
Heeft niks met veronderstellingen, waarheid of wat dan ook te maken. Gewoon simpelweg waarom het een wel en het ander niet.
idd, enkel: waarom het een wel en het ander niet is ook een punt van aandacht, dus een aanbeveling strikte handhaving of geen handhaving, alles wat daartussen in zit geeft frictienou een simpel antwoordt dan: omdat het een regel is hier op het forum die duidelijk gecommuniceerd was/is voor het moment dat jij adverteerde.Blijkbaar zitten die personen die het zich aantrekken dat er niet Alfa gerelateerd spul te koop wordt aangeboden zich suf te piekeren op mijn doodnormale vraag zoals boven gesteld, want ik heb nog geen met feiten onderbouwd antwoord hierop gezien.....Even man en paard noemend.
Heeft niks met veronderstellingen, waarheid of wat dan ook te maken. Gewoon simpelweg waarom het een wel en het ander niet.
Het gaat dus niet om jou, je maser of wat dan ook, maar om het naleven van een regel...
De discussie gaat nu m.i. om:
a) onze visie of we die regel wel of niet handhaven
b) onze visie of regel aangepast moet worden.
Het daadwerkelijk aanpassen/veranderen gaan wij niet over, we kunnen aanbevelingen doen
Psies en dat heet Trias Politica. Dus niet zeuren op/over de moderators...idd, enkel: waarom het een wel en het ander niet is ook een punt van aandacht, dus een aanbeveling strikte handhaving of geen handhaving, alles wat daartussen in zit geeft frictie
het merendeel hier heeft enkel respect voor de moderatorsPsies en dat heet Trias Politica. Dus niet zeuren op/over de moderators...idd, enkel: waarom het een wel en het ander niet is ook een punt van aandacht, dus een aanbeveling strikte handhaving of geen handhaving, alles wat daartussen in zit geeft frictie
Eh, Dre, het door jou gestelde FEIT dat 3970 leden tegen zijn??
Zo poneer je het wel...
Dat is dus jouw waarheid RikEh, Dre, het door jou gestelde FEIT dat 3970 leden tegen zijn??
Zo poneer je het wel...
da's nou netjes gezegd.Eigenlijk is het heel simpel. Persoonlijk stoor ik me niet aan Maserati- etc advertenties, en vind ik ze zelfs leuk, en blijf ze svp vooral posten.
MAAR: als puntje bij paaltje komt horen ze hier welbeschouwd niet thuis, of de meerderheid van het forum dat nou leuk vindt of niet. Het is nou eenmaal de Alfa Club, ja toch? En dat een flink deel van ons andere Italiaanse schonen ook kan waarderen doet daar niks aan af. En daarom staat dat ook in de spelregels van de 'te koop' rubriek en daarom kunnen/mogen/zullen de mods non-Alfa advertenties verwijderen.
En dat vind ik hartstikke jammer, maar het is op zich wel terecht.
WILLEKEUR, dat is waar het om draaitda's nou netjes gezegd.Eigenlijk is het heel simpel. Persoonlijk stoor ik me niet aan Maserati- etc advertenties, en vind ik ze zelfs leuk, en blijf ze svp vooral posten.
MAAR: als puntje bij paaltje komt horen ze hier welbeschouwd niet thuis, of de meerderheid van het forum dat nou leuk vindt of niet. Het is nou eenmaal de Alfa Club, ja toch? En dat een flink deel van ons andere Italiaanse schonen ook kan waarderen doet daar niks aan af. En daarom staat dat ook in de spelregels van de 'te koop' rubriek en daarom kunnen/mogen/zullen de mods non-Alfa advertenties verwijderen.
En dat vind ik hartstikke jammer, maar het is op zich wel terecht.