Heb je een kiekje van de velgen misschien? Mag ook per pb heur!@Kakel de velgen hebben stoeprand schade en eentje heeft wat krassen in het midden van de velg,mogen weg voor weing.
@WhizzMan Was die "niet doen hoor" voor mij of voor Toon?
Heb je een kiekje van de velgen misschien? Mag ook per pb heur!@Kakel de velgen hebben stoeprand schade en eentje heeft wat krassen in het midden van de velg,mogen weg voor weing.
Die was voor Toon. Ik vind het echt eeuwig zonde dat er een P4 uit elkaar gaat. Ik heb al meer auto's dan ik aan kan , dus ik heb anderen al lopen wijzen op dit leuke ding.Heb je een kiekje van de velgen misschien? Mag ook per pb heur!@Kakel de velgen hebben stoeprand schade en eentje heeft wat krassen in het midden van de velg,mogen weg voor weing.
Nee ik dacht al dat je een mega groot voorstander van roestend staal onder een 33 wasDie was voor Toon. Ik vind het echt eeuwig zonde dat er een P4 uit elkaar gaat. Ik heb al meer auto's dan ik aan kan , dus ik heb anderen al lopen wijzen op dit leuke ding.Heb je een kiekje van de velgen misschien? Mag ook per pb heur!@Kakel de velgen hebben stoeprand schade en eentje heeft wat krassen in het midden van de velg,mogen weg voor weing.
hoeveel kat'zitten erop heb een keer met een 156 1.8 ook vermogensverlies gehad en daar zaten er 3 op waarvan 2 aan het spruitstuk waarvan er 1 leeg geblazen was en de andere zat vol met een soort van verkoolde honingraat vulling waardoor er verkeerde tegendruk as en de motor slechter ging lopen.Nee weet zeker dat het mijn kat is. Al flink tegen aangetikt gisteren en komt duidelijk uit mijn kat die rammel. Verklaart ook het vermogensverlies ineens.
Die van mij gaat leeg binnenkorten ik binnenkort geen