Zoals sommige  mensen wellicht  weten werk ik nu bij 
www.maranello.nl.
De  laatste  tijd  veel km's  gemaakt  in oa F308, Lambo 400GT, F 400, diverse  dikke porsches, F575 Superamerica, Benzen, maser QP, Ghibli oud  en nieuw, F330, F365, F355, F348 en noem maar  op. Voor  velen een droom, voor  mijzelf  ook.
De  harde  realiteit  is  dat ik negen van die 10 wagens dacht, pff, is  dit  alles? Als  ik nou gister die  20 miljoen had  binnengeharkt dan waren er misschien een of twee  die  ik thuis  neer  had  willen zetten. 
Ferrari BB512? Maximaal bruut, vet, kicken enz. Maar  ermee  op vakantie  en je  tandenborstel mee? Forget  it... en dus: Wat MOET je  ermee? Blokje  om hier  in NL? 
Zodoende, de  droom is  vaak VEEL mooier  dan de  werkelijkheid. De  meest  onverwachte  auto's  zijn vaak stukken leuker. 
Bezie  het ook eens  van die  kant...
Kiezen, in de  praktijk, tussen mijn Bertone  en een , noem eens  wat, F355? Hoe  kicken ook de  355, doet  U mij de  Bertone. Daar  KAN ik namelijk iets  mee, en dat  ie  dan het tienvoudige  van die  bert  kost, maar  misschien twee  keer  de  lol geeft scheelt  ook nog. 
Makkelijk lullen denkt U, met een 308 in de  garage, maar  die  is  ook gekocht  als  investering, en staat me  toch een beetje  buiten mijn tja, wagenpark. Heb hem wel, maar  ben er  ook weer  niet op die  manier  aan gehecht. 
Ik wil nog zoveel auto's  meegemaakt  hebben, van allerhande  merken!!!
Rik

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end