die skatesneaker craze lijkt een beetje gedaan

al hoor ik wel 'ns van mn Zuid-Oost matties dat DCs soms toch wel tantoe moeilijk hard zijn

en rock eigenlijk nix anders

Super72
(die oud begint te worden en er geen reet van snapt)
die skatesneaker craze lijkt een beetje gedaan
al hoor ik wel 'ns van mn Zuid-Oost matties dat DCs soms toch wel tantoe moeilijk hard zijn
en rock eigenlijk nix anders
Wolla gek, deze kills hiero rocken nog Air Max Classic en Van Haren, je weet. Kapot ouderwets ja toch.Daar was dat winkje idd voor.....ik kom zelf NB uit Friesland, ben dus eigenlijk import-über-provinciaal![]()
@maarten....tsja die skatesneaker craze lijkt een beetje gedaan al hoor ik wel 'ns van mn Zuid-Oost matties dat DCs soms toch wel tantoe moeilijk hard zijnIkkuh zelf ben skaterboy nog steeds, en rock eigenlijk nix anders....oh eigenlijk zijn dit soort discussies voor op het Patta forum dacht ik. By the way, ik ben al jaren Ronnie Brunswijk fan!
die skatesneaker craze lijkt een beetje gedaan![]()
![]()
![]()
en rock eigenlijk nix anders![]()
Super72
(die oud begint te worden en er geen reet van snapt)
kben er toch echt langs gekomenWaar was je nou? Niks gehoord en niks gezien
Nee joh je hebt je de rondweg op laten sturen enne..........daar woon ik nietalfanke schreef:
kben er toch echt langs gekomenWaar was je nou? Niks gehoord en niks gezien
die weg waar om de 50 meter zo`n rotonde in zit
richting eibergen
sorry voor de late reaktie maar nog niet eerder gezien![]()
grt rogeralfa
Nee joh je hebt je de rondweg op laten sturen enne..........daar woon ik niet
Karin?Nee joh je hebt je de rondweg op laten sturen enne..........daar woon ik niet
Tja......... dat zei die blonde doos uit dat kastje op het dashbord.
grt rogeralfa
Net gestort![]()
grt rogeralfa