@Yuri, voor een artikel 5 heb je geen Giulia Q nodig hoor
Heb laatst een waarschuwing gehad voor het opduwen van een undercover politieauto
Toch wel met de Juul?@Yuri, voor een artikel 5 heb je geen Giulia Q nodig hoor
Heb laatst een waarschuwing gehad voor het opduwen van een undercover politieauto
I know, I know... maar met een Giulia Q denk ik dat ik wel eens al te snel prijs zou kunnen hebben. Gaan we niet doen dus, voelt toch een beetje als zonde geld om 60K af te zinken in een auto die je je roze pasje zal gaan kosten. Wat daarin ook zeker meespeelt: de gunfactor bij uitbundig rijgedag in een modern kanon is erg laag. Als je een keer dwars van een rotonde af komt gezeild met een auto uit de jaren '80 of zo, dan kun je het er nog op gooien dat de auto je verraste en vaak vinden mensen het ook wel iets aandoenlijks hebben, dat gestuntel in zo'n oud brikkie. Maar met een 500pk monster met 4 uitlaten van een paar jaar oud moet je toch al bewust het ESP uit hebben gezet en dan ben je het er dus om aan het doen. Je krediet is dan een heel stuk lager.@Yuri, voor een artikel 5 heb je geen Giulia Q nodig hoor
Jep. Reed lekker door de polder richting de snelweg en kwam een moderne golf gtd redelijk rap dichterbij. Net voor de snelweg kom ik door de bebouwde kom en heb ik netjes mijn snelheid aangepast en zat die golf op mijn bumper. Na de bebouwde kom haalde hij mij meteen in. Maar ik stond achter hem bij het stoplicht om de snelweg op te gaan. Eenmaal de bocht door ging hij er vol voor maar ik bleef netjes op zijn bumperToch wel met de Juul?@Yuri, voor een artikel 5 heb je geen Giulia Q nodig hoor
Fantastisch. Lang geleden ook eens iets soortgelijks bij de hand gehad met mijn 75V6QV. Kwam er ook met een waarschuwing vanaf. Sowieso heb ik de indruk dat wanneer je alleen (beetje) te hard rijd, maar verder wel normaal en netjes doet je alleen wat te duchten hebt van flitsers.Jep. Reed lekker door de polder richting de snelweg en kwam een moderne golf gtd redelijk rap dichterbij. Net voor de snelweg kom ik door de bebouwde kom en heb ik netjes mijn snelheid aangepast en zat die golf op mijn bumper. Na de bebouwde kom haalde hij mij meteen in. Maar ik stond achter hem bij het stoplicht om de snelweg op te gaan. Eenmaal de bocht door ging hij er vol voor maar ik bleef netjes op zijn bumperToch wel met de Juul?@Yuri, voor een artikel 5 heb je geen Giulia Q nodig hoor
Invorderingssnelheid overschreden we al op de invoegstrook . Hij haalde even flink door op de verder lege weg en zakte toen terug naar een 140/150 km/u. En vlak voor mijn afrit deed hij zijn bordje 'volgen politie' omhoog. toen zat ik aardig te vloeken...
Was ik met een moderne auto geweest dan was het klaar geweest denk ik. Nu kreeg ik eigenlijk alleen maar te horen " dat had ik niet verwacht van dat oude ding" en "pas wel een beetje op, je hebt niet altijd geluk". Kwam ik dus mooi mee weg.
Herkenbare afweging.
Grappig! Die stond ook op mijn shortlist-voor-over-een-tijdje maar ik had er geen lekkere zit in. Verder wel een geweldig gooi-en-smijt-appraat, maar uiteindelijk niet voor mij. De spoeling is sowieso erg dun. Heb nu al een aantal jaar geen daily 75 meer (wel een om regelmatig als semi-daily te gebruiken hoor, daar niet van) en ik vrees dat een daily Alfa gewoon niet meer gaat gebeuren. Een Giulia Q is inderdaad een briljant ding, maar ik vind ook dat je nou nooit eens de ruimte en gelegenheid hebt om je niet geremd of gehinderd te voelen in het verkeer. Hetzelfde geldt voor bijna alles in die categorie, zoals een M2 of M3. Dat eindigt onherroepelijk een keer in een artikel 5.
Mooie combinatie man.Er was al een Vivaro dubbelcabine, 180pk 8 traps automaat, voor de handigheid met hobby/vakantie/kinderen:
Mooie combinatie man.