Na anderhalf jaar lidmaatschap en al langer rondneuzen op dit forum maar eens mijzelf voorstellen. Kennelijk heb ik mij al een keer aangemeld voor het forum, maar er volgens niks mee gedaan , vandaar vroege datum bij 'lid sinds'. Een aantal van jullie zal mij al kennen van Alfaspeed en wellicht Alfabb.
Goed; de naam is Tim, 22 jaren jong, woonachtig nabij Hilversum en bijna student-af. Vanaf jongs af aan met Italiaanse auto's opgegroeit en al op heel vroege leeftijd twee prachtige Alfa's in het bezit. De ene is een prachtige GT 1300 Junior met bijpassend kenteken en sinds enkele maanden tevens een 1600 Ti, zonder bijpassend kenteken, 68 auto's te laat Beiden auto's zijn afkomstig uit bella Italia en heerlijk origineel. De Junior is in Italie door mij van de eerste eigenaar gekocht, die er altijd zeer zuinig op is geweest en dus altijd in de garage heeft gestald. De Giulia draagt grotendeels de originele lak (Bluette ) en is van binnen vrijwel als nieuw. De Giulia komt van Sicilie af, maar heeft in de tussentijd enkele jaren in Milaan vertoeft.
Aankomende zondag worden beiden in Limburg uitgelaten tijdens de Limburgrit, ik heb er zin in! Nu tijd voor de verplichte foto's (waarvan de eerste vier van uitmuntende kwaliteit ).
De Junior:
Alfa Romeo GT 1300 Junior by Jon van Dijk, on Flickr
En de Giulia:
Alfa Romeo Giulia 1600TI by Jon van Dijk, on Flickr