Zit vast een hoop werk in, met de intentie om het mooier en beter te maken en misschien went het, maar ik vind het nog geen verbetering... sorry...
Het is wel heel wit en kaal...
Het linkje met: Bekijk mijn berichten vond ik onwijs handig, maar die kan ik nu niet meer vinden.
Ligt dat aan mij of is die optie, al dan niet tijdelijk, verdwenen?
Er zit een menu button rechtsboven ... drie kleine rode horizontale streepjes onder die knop kun je die functionaliteit terug vinden.Het is er nu niet bepaald overzichtiger van geworden.
Toon je eigen berichten kan ik nergens meer terugvinden.
Ik vraag me af of ik een reactie hierop ooit zal terugvinden.
Kijk!Dat klopt zoals in de openingstopic staat vermeld is het forum ge-update naar de laatste versie. Die bookmark kun je niet meer gebruiken omdat de structuur veranderd is. Die nieuw url voor nieuwe berichten is http://forum.alfaclub.nl/search.php?search_id=newpostsIk heb een bookmark op "newposts" en met deze nieuwe layout loop ik tegen een aantal problemen aan. De inlog past niet meer op mijn scherm en zojuist kwam ik in een soort van loop terecht waarin ik moest blijven inloggen. Ook als ik een nieuwe tab open in mijn browser moet ik weer opnieuw aanmelden. Volgens mij is er wel iets meer veranderd dan alleen de layout. Al met al ben ik er niet echt gelukkig mee.