DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

3 april: voortzetting succesvol protest tegen milieuzones

zo mar 27, 2016 18:15

Vervolg op succesvolle protestbijeenkomst van 12 maart in Rotterdam tegen de milieuzone symboolpolitiek.
Op 3 april een rondrit met youngtimers langs de 4 grote steden met (plannen voor) een milieuzone.
Mee rijden met een leuke alfa van bij voorkeur tussen de 25 en 40 jaar oud kan op elk punt van de route.
Meer info:

http://milieuzonerotterdam.nl/g4/optocht-3-april-g4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Met niks doen heeft nog nooit iemand iets bereikt dus als je een oude alfa en tijd hebt, gewoon mee rijden. :D
Zolang je nog overal kan rijden met je oudere alfa.... :(

Gr
DJ

Lon
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ Website

Re: 3 april: voortzetting succesvol protest tegen milieuzone

zo mar 27, 2016 21:47

Als (ex-)Rotterdammer volg ik deze onzin al een tijdje en heb op FB onder wat Alfa fanaten deze link ook al eens gedeeld, daar kwam erg weinig respons op terug helaas.
Ben wel erg benieuwd of er veel Alfatjes bij zullen zijn, ik hoop van wel.

Weet niet of ik er zelf bij kan zijn, mijn 33 heeft panne :( en weet niet of ik het voor die tijd klaar heb.
Greetz,
Lon

Alfa Romeo 33 1.7 S 16v QV Permanent 4 (DL-ND-12)

Vroegert:
Fiat multivlaai
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Edizione Limitata (RIP)
Alfa Romeo 33 1.7 ie
Alfa Romeo 33 1.7 S 16v QV (DZ-VZ-31) (RIP)
Alfa Romeo 33 1.3 S ('90) (RIP)

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma mar 28, 2016 06:41

Zelf ben ik er ook deze keer helaas niet bij.
Op 12 maart was ik op wintersport, was allemaal al geboekt en geregeld.
En nu zit ik voor mijn werk in het buitenland, geld verdienen voor de oude alfa hobby... :lol:

Maar Stichting Rotterdamse Klassiekers die deze protesten organiseert doet erg hard z'n best om de publieke opinie wat betreft milieuzone te bewerken en onzinnigheid van huidige milieuzone aan te tonen.
Kunnen ze best wat steun bij gebruiken!

Gr
DJ

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di mar 29, 2016 05:36

Een verzameling boxertjes, transaxle alfa's en vroege modellen 164 en 155 zou toch een mooie aanvulling op de stoet zijn.
Dat is precies de leeftijd categorie auto's die nu de sjaak zijn (25 tot 40 jaar) zonder dat het enige relevante luchtkwaliteit verbetering gaat leveren omdat het merendeel hobbyauto's zijn die weinig km's maken.

De route van de protestrit is ondertussen bekend zag ik via de FB van Stichting Rotterdamse Klassiekers.

Gr DJ

https://www.facebook.com/Stichting-Rott ... 4/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Het Forum Café”