Ik heb zelf nog een paar riemen
Zat ik zelf ook nog aan te denken, gesp van een broeksriem.. lijkt me alleen wel wat groot dan, 7,5 x 9cm, maar het zou kunnen..
Ik persoonlijk ben niet van mening dat het niets met Alfa te maken heeft, hoor..

Ik vind juist dat, zelfs al zou blijken dat het uiteindelijk om een imitatie/vrije interpretatie gaat, dat het nog steeds met Alfa te maken heeft, maar dan meer met het gedachtegoed achter de design-filosofie.. de symboliek en historische verwijzingen die Alfa Romeo in haar ''design-taal'' gebruikt is één van de dingen waarom ik Alfa zo waardeer, bijv. de 4 sleuven in de bumper rond de scudetto bij de 156 die verwijzen naar de pre-war Monza(?), als ik mij niet vergis? Dat vind ik gaaf.. en dat vind ik ook met dit object, alleen al het feit dat iemand de tijd, moeite en het oog voor design heeft genomen om zoiets te maken vind ik dat dit, ongeacht de vraag of het ''origineel'' is, sowiezo al iets met Alfa Romeo te maken heeft. Even ter verduidelijking van mijn mening, om misverstanden te voorkomen.. geen probleem overigens als iemand er een andere mening over heeft, by-the-way, dat is ieders goed recht.. vind ik..