Zoals beloofd, de plaatjes van de install!
Merk geen verschil met benzine of LPG

. Wel stationair iets onrustig (toerental wel stabiel, maar voel een beetje onbalans), dat werd al minder later in de week, even komende week afwachten wat het doet anders even terug om software na te laten kijken.
1 x getankt, verbruik 1 op 9,2; is dus wel 1 km per liter minder dan benzine, maar ook dit kan nog beter worden naarmate het systeem zich inregelt op mijn gebruik.
Systeem schakelt niet over op benzine boven de 6000 toeren en de motor trekt goed door, geen stotteren of haperen
bedieningspaneel
afgewerkte kofferbak; zo'n 7 cm omhoog

, vanwege de tank van 66 liter
de tank
injectors, helaas vlak voor de buizen, het kon nergens anders volgens het bedrijf. Ik laat het zo, misschien als ik tijd en geld over heb dan een andere plek zoeken.
gasfilter, iedere 20.000 km wordt deze vernieuwd
helemaal onderin achter de radiator, de verdamper
smeersysteem reservoir
Verder nog een nieuwe pookhoes binnen, daar komt nog een nieuwe console bij (de oude waren de clipjes afgebroken

. De parafan en de achterportiergrepen met bumpershine ingespoten; best een aardig resultaat, even kijken hoe lang het goed blijft.
En een Loudlink binnen met bluetooth functie, was alleen vergeten de wisselaar kabel te bestellen

En nog steeds op zoek naar een originele lederen pookknop! Weet iemand of die bij Tuynder de juiste is ("GTA pook")?
Vandaag nog een klein klusje gedaan: stickertuning! Grand Prix is best een goede garage, maar hoef niet constant reclame te maken
De oude eraf:
En deze er op:
Grts,
Maurice