Jammer dat je de autoambulance niet bijhad,
Mooie foto's,
QV;staat al twee jaar zo op dezelfde plek. Eigenaar zegt dat hij het ooit weer wil opknappen Nou ik kan je vertellen,dat deze 916 sloopwaardig aan het worden isDeze staat hier in de buurt al zeker driekwart jaar op dezelfde plek Op de foto valt de belabberde staat nog niet zo op.
Ja, mooiste voorbeeld was wel hier in de binnenstad. Karretje stond al 4 jaar op dezelfde plek, drie lege banden mos op de ruitenwissers, geschorst, maar een parkeervergunning die automatisch werd afgeschreven. Kraaide geen haan naar. De politie die geregeld de aanstoepige koffieshop bezocht heeft zich nooit afgevraagd hoe een van oorsprong rode Peug langzaam groen werd....Misschien wel geschorst, maar niet van de openbare weg gehaald.. Zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste. Als er nooit politie in de wijk komt, dan is dat nog wel te doen. Daar krijg je zelden een controle op, mits je niet meer en/of vaker auto's schorst.
Grtz,
Bas
Daar zit nog een heel knappe achterbumper op, je zal zoiets maar nodig hebben.Op 1:00:
http://youtu.be/_OpX4d-LS-4
Viel mij ook op, ben er fluks langsheen gekoerst.Zo die chauffeur durft. Ik zou zo niet willen en gaan rijden
Wauw... Zo mooi dat ik hem een upje wil geven!De achterkant, een stilleven
Doet het ook erg goed als bureaublad achtergrondWauw... Zo mooi dat ik hem een upje wil geven!De achterkant, een stilleven