Het geluid heb ik niet zo op gelet (7u 's morgens slaapt de rest nog thuis
) .
Duidelijk is er meer strijd temeer daar het hier nog om een stratencircuit gaat met beperkte inhaalmogelijkheden .
Verbruik kan wel eens 'n heel bepalende factor worden, niet vergeten dat we redelijk veel Pacecar situaties gehad hebben en toch zag je voornamelijk bij de nog rijdende Renault motoren naar het einde toe het tempo zakken . Enkel de Mercedes gemotoriseerde wagens bleven tempo onderhouden, Ferrari motoren lieten naar het einde toe tempo ook enigszins zakken .
Ik blijf het echter vreemd vinden van die fuel flow sensor : wat baat het dat je meer brandstof aanvoert als er toch maar 135Lit(100kg) in de tank mag of is dat een vage zone ?
Zonde voor Ricciardo, op BBC liet McNish duidelijk zien dat Ricciardo shortshifte en zo wel vol kon uitaccellereren tov Vettel die veel brutaler leek om te gaan met de wagen . En in qualifying met intermediates of full-wets is de fuel-flow niet bepalend lijkt me ...
Zijn de problemen bij alle Renault uitvallers misschien gerelateerd aan die flow sensor en draait de Renault daardoor te arm om goed te zijn ? Mercedes draait de laagste toerentallen, Renault de hoogste Ferrari zit er tussenin .
Zonde van het vroege uitvallen van Massa & het muurkusje van Bottas, mogelijk hadden beide Williams anders meegedaan voor't podium .
Vroege uitval heeft wel 1 voordeel ; aangezien je maar 5 blokken mag gebruiken op'n seizoen gaat voortijdig stilgezette "consumptie" mogelijk helpen om einde seizoen minder opgesoupeerd te hebben .
Om die reden zijn Hamilton & Vettel er vroeg mee opgehouden kwestie van een blok niet onnodig op te gebruiken .
Ik kijk volgende keer toch weer(ditmaal BBC Live : ook vrije trainingen, maar RtbF is 'n goed alternatief voor ons Belgen en ik heb ook nog eens RtlD, Telenet Sport betaal ik niet voor, Canvas samenvatting was wel netjes) .
Op'n echt circuit met dito inhaalmogelijkheden kan't nog entertainend worden .
Geluid tja, je moet er echt naast staan in't echt vind ik maar dan vond ik zonder earplugs het teveel aanslag op't gehoor, mogelijk lukt dat nu wel zonder .
Al bij al had ik meer spanning verwacht, maar 't is nu toch al geen one-man show meer maar pas halverwege 't seizoen ga je echt kunnen oordelen want als we nu 'n MGP dominantie krijgen is er ook niet veel aan .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .