Zal dan eerder andersom worden

Groter dan vroeger, maar nog altijd een stuk kleiner dan in de rest van Europa (36 cm lang, 5 cm meer dan ons "Amerikaanse" formaat).Daar hebben ze nu ook van die lellen voor
Eens te meer het bewijs, in Italië is veel echt beterGroter dan vroeger, maar nog altijd een stuk kleiner dan in de rest van Europa (36 cm lang, 5 cm meer dan ons "Amerikaanse" formaat).Daar hebben ze nu ook van die lellen voor
Ja Jan, dat viel mij ook direct op, maar ook de gtv deurgrepen en het tapijt zijn opmerkelijk te noemen.Grappig een Brievenbusje met hangende pedalen!
Veel plezier ermee.
gr Jan
Remmerij van een twee liter impliceert niet automatisch hangende pedalen!Hangende pedalen want vorige eigenaar was niet zo'n fan van de staande gevallekes, remmerij van een 2 liter impliceert automatisch hangende pedalen (?), remt zoveel beter nu, verschil van dag en nacht (remt beter dan mijn 166)
Deurgrepen en tapijt (wat is er in godsnaam "opmerkelijk" aan het tapijt??) kunnen mij echt niet boeien, het gaat mij eerst en vooral om de staat van het KOETSWERK, de CARROSSERIE !!
Als het goed is nooit, maar die ene keer dát je het nodig hebt..... Beetje kortzichtige uitspraak IMHO.Wel een groot voordeel is een gescheiden remsysteem.
Maar goed wanneer maak je daar gebruik van?
gr Jan
Klopt, maar de andere sets zijn ook nog wel te verkrijgen, net zo als de onderkanten van de binnen deurgrepen. De '68 -er tapijtsets zijn wel een stuk prijziger, maar het is een afweging van smaak,kosten en beleving die gemaakt is. Prima toch.@JW , dit zijn gewoon de tapijtensets die geleverd worden door OKP, Alfaservice, Prinsbredevoort enz...