Zo kan ik ook wel wat voorbeeld van mannen/vrouwen tussen de 40 & 60 jaar plaatsen welke een flinke overtreding zijn begaan.
daar hoor ik helaas niet bijOf..heb reactievermogen op flitspalen van jongeren is groter dan dat van ouderen
Of die flitspalen zijn oud en hebben een trage reactie...Of..heb reactievermogen op flitspalen van jongeren is groter dan dat van ouderen
of jongeren hebben meer verstand van nieuwe mogelijkheden en hebben een app op hun i-phone en weten zodoende waar alle controles staan (en ja, ik loop wat dat betreft ook wat achter met een nokiaatje haha)Of..heb reactievermogen op flitspalen van jongeren is groter dan dat van ouderen
Jammer dat dit soort en andere zinloze onderzoekjes meestal worden betaald met mijn belastinggeld![]()
Code: Selecteer alles
RTL Nieuws vroeg de snelheidsboetes op die gegeven zijn van oktober 2010 tot oktober 2011.
Beetje kort door de bocht. In dit geval dus niet van belastinggeld (gaf don515jz al aan), maar stel dat dat wel het geval was en je gebruikt de resultaten om te bepalen op welke doelgroep de overheid z'n voorlichtingscampagne moet richten is het evenmin zinloos.Jammer dat dit soort en andere zinloze onderzoekjes meestal worden betaald met mijn belastinggeld![]()