Wat heel goed gaat samen:Ik heb ook VW gereden (Jetta 1.6 en Golf TDI 110 pk). Ja, natuurlijk is ermee te leven, maar het is qua rij-emotie niet te vergelijken met een Alfa (geen ervaring met Lancia). Rijden in een VW gaat prima, maar het is niet leuk.
Nee, "voor minder geld rij je net zo betrouwbaar". Een Fiat kan je toch moeilijk uniek noemen.Als ik marketing vent was bij fiat nederland zou ik precies dezelfde reclame maken en het omdraaien naar 'voor hetzelfde geld rijd je iets uniek'
die dan ook weer aan strond is bij 150K... eerste versies allemaal een rammelend vliegwiel oid toch?Wat heel goed gaat samen:Ik heb ook VW gereden (Jetta 1.6 en Golf TDI 110 pk). Ja, natuurlijk is ermee te leven, maar het is qua rij-emotie niet te vergelijken met een Alfa (geen ervaring met Lancia). Rijden in een VW gaat prima, maar het is niet leuk.
De onderdelen die ik in den lande verzamel om mijn Giulietta 116 op de weg te krijgen verplaatsen in een VW T5.
die dan ook weer aan strond is bij 150K... eerste versies allemaal een rammelend vliegwiel oid toch?
Desalniettemin zijn VW busjes altijd gaaf. van t1 tot t5!
PreciesDe onderdelen die ik in den lande verzamel om mijn Giulietta 116 op de weg te krijgen verplaatsen in een VW T5.
ik bedoel ook voor lancia/alfa romeo maar de marketing komt vanuit de importeurNee, "voor minder geld rij je net zo betrouwbaar". Een Fiat kan je toch moeilijk uniek noemen.Als ik marketing vent was bij fiat nederland zou ik precies dezelfde reclame maken en het omdraaien naar 'voor hetzelfde geld rijd je iets uniek'
Ik vind hem sterk!
Helaas, Audi pakt hier alleen maar een aantal merken met een uitgesproken sterk punt zoals design enz.Wat er helemaal sterk aan is, is dat Audi Alfa Romeo dus bij de 5 belangrijkste automobiel fabrikanten van de westerse wereld vindt passen