Hoewel het weer het wel toeliet, blokkeerde een defecte cardanas het plan om te wassen voor de foto's, dus daarom een ongewassen Alfa 75

Het interieur:

En voor de mensen die bang zijn mijn auto niet te herkennen op een evenement, kijk naar de achterruit:

Uploaded with ImageShack.us
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar waarom dit mijn 5e 75 al is:
Mijn 1e was een twinspark Numerata, waar het originele interieur uit gehaald was. Onervarenheid en veel vermogen zijn hem fataal geworden. Nadat ik tijdens de regen met 1 wiel een wit vlak had gepakt brak de achterkant uit. Het resultaat: ik belande met mijn koplamp tegen de vangrail. Alleen blik schade, balken ect waren nog goed, maar veelste duur om te laten repareren als student. Ik heb hem dan ook verkocht en uit recente berichten heb ik gehoord dat hij zich weer op de weg bevind.
Hoewel dit ongeluk wilde ik weer 75 gaan rijden. Maar vanwege dit voorval was het een idee om een trapje lager te gaan zitten. Na lang zoeken een zwarte 75 Imola gevonden met nette carrosserie. Opvallend detail hier was dat de grill rood gespoten was, wat weer een apart beeld opleverde. Toch gaat het bloed weer het niet kruipen kan, want nadat ik weer eens in een twinspark had mogen zitten, wilde ik er weer 1. Dus ik ging opzoek naar een twinspark. Na wat zoeken had ik een goeie gevonden, dacht ik. Na deze motorisch rijklaar gemaakt te hebben en de imola te hebben verkocht, werd hij grandioos afgekeurd op doorgerotte balken. Contact met een lasser opgenomen (toen kon ik zelf nog niet overweg met een mig (CO2) lasapparaat), maar deze zei dat hij niet meer te redden was. Het resultaat is dat hij nu in onderdelen hier in de schuur ligt.
Toen snel opzoek gegaan naar een vervanger, want ik zou stage gaan lopen op 20 minuten rijden met de auto. Ik wilde graag een rode, zoals mijn 1e en mijn 3e. Maar dit zat er op korte tijd niet in. Na een tip kwam ik uit op een grijze twinspark. Hier en daar wat probleempjes aan gehad, maar nooit echt grote problemen. Totdat ik deze rode V6 tegen kwam. Twinspark is snel, maar V6 is toch een beetje een droom. Dus deze geimporteerd, met de nodige problemen. Bij de koop was het bekent dat hij 13 jaar zonder APK gestaan had, daarom hebben we in het begin redelijk veel problemen gehad. Gelukkig allen goed op te lossen. En zo langzamerhand begint het toch een goed draaiende en fijne auto te worden.