Ik ben een 24 jarige student uit amsterdam, die het financieel gezien allemaal net anders aanpakt. Mijn eerste auto was een 156 jtd, maar nu een aantal auto's verder heb ik een mooie Pontiac firebird. Omdat ik heb gemerkt dat je op de openbare weg niet ultiem kan genieten van je snelle auto, heb ik besloten om de circuit op te gaan. Na de eerste circuitdag met de firebird, leek het me toch handig om eerst met een goedkopere auto te oefenen op de circuit. Vrij snel heb ik voor weinig geld een 156 op de kop weten te tikken die technisch erg goed is, maar uiterlijk gezien erg slecht aan toe is.Daarmee ben ik ondertussen 1 keer de circuit op gegaan. Ik mis wel de vermogen van mijn amerikaan, maar heb er helemaal geen spijt van. Ik merk toch wel dat ik daarmee veel dichterbij de grens van grip durf te gaan. Had natuurlijk wel liever een v6 gewild, maar dat zou me veel meer geld gekost hebben.
Op de planning staat de auto compleet strippen van alle onderdelen die ik voor race doeleinden toch niet nodig heb. Dus binnenkort komt de complete interieur hier te staan en alle andere overbodige zaken. Verder ben ik nog op zoek naar een betaalbare stalplek, het liefst omgeving Amsterdam of onderweg naar Zandvoort. Zodra de auto geschorst wordt, kan de metamorfose nog extremer, zonder rekening te houden met de APK. Of ik nog wat aan de uiterlijk zal doen twijfel ik nog over. Deukjes zullen van het circuit rijden toch wel bij komen. Dus zie je binnenkort een lelijke alfa op zandvoort scheuren, dan heb je grote kans mij te hebben gespot