(ik heb mij volledig kunnen laten gaan)

Van die Begonia kunnen wij enkel dromen.....die groene vingers zitten nie echt aan mijn handen...Mooi !mooi moment gekozen! Nu het lekker weer is komt dat vakantiegevoel weer terug. En die vrijdagrit was inderdaad fantastisch.
Onze begonia in januari:
![]()
hij wordt sinds de terugweg in München vertroeteld
Ik had het niet beter kunnen samenvatten. De beelden spreken voor zich ....mooi moment gekozen! Nu het lekker weer is komt dat vakantiegevoel weer terug. En die vrijdagrit was inderdaad fantastisch.
Onze begonia in januari:
![]()
Mooie impressies Tom en ook een mooie GT die je hebt en op Rho Fiera waren die "flikken" de MAX !!!Was een leuke en bijzondere ervaring!![]()
Gans die week op wolkjes gelopen!
een mens moet nu éénmaal prioriteiten stellen in zijn leven. Alhoewel,.....ALFA ........(nu ga ik wijselijk zwijgen ....)Helaas hebben wij 24 juni niet uitgebreid kunnen vieren, maar de herinnering aan mijn aanzoek in Italië precies een jaar ervoor is nog vers.
![]()
(zaterdag maar eens een trouwpak uitgezocht, precies op tijd klaar voor 11 augustus)
Dit noem ik nou echt een voorbeeld van time-management !Helaas hebben wij 24 juni niet uitgebreid kunnen vieren, maar de herinnering aan mijn aanzoek in Italië precies een jaar ervoor is nog vers.
![]()
(zaterdag maar eens een trouwpak uitgezocht, precies op tijd klaar voor 11 augustus)
Wij zijn vorig jaar getrouwd...speciaal om naar de Centennial te kunnen gaan!![]()
Mijn vrouw kreeg totaal geen verlof van haar baas, zodus heb ik haar dan maar na 17 jaar eindelijk ten huwelijk gevraagd (stom he)![]()
Klaar om naar het gemeentehuis te gaag, daarna richting Italy
Ha, die staat bij ons in de tuin, doet het nog steeds (na een marteling in Italiëmooi moment gekozen! Nu het lekker weer is komt dat vakantiegevoel weer terug. En die vrijdagrit was inderdaad fantastisch.
Onze begonia in januari:
![]()
Helemaal mee eensWas inderdaad een memorabel weekje, niet alleen vanwege de 100jaar viering. Erg leuke rit in nog leuker gezelschap!