yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Spider in beslag genomen

di mei 17, 2011 08:47

Mag ik de laatste 3 posters er aan herinneren dat er al een ander topic is gesloten vanwege het iets wat belachelijk maken van iemand die de Nederlandse taal niet zo perfect beheerst als jullie .
Dat mag. Ik probeer ook niemand belachelijk te maken, maar er is wel een subtiel verschil tussen 'niet perfect beheersen' en 'geen enkele boodschap hebben aan correct taalgebruik'. Leestekens en hoofdletters zijn volgens mij niet uniek voor de Nederlandse taal.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Spider in beslag genomen

di mei 17, 2011 08:56

In z'n algemeenheid:

Er zullen altijd voor en tegenstanders van "iets of iemand" zijn. Dat geldt voor gordel dragen, politie, belasting betalen, taal gebruik et cetera .
Je mag in Nederland overal een mening hebben. Of je die mening ook overal moet spuien, is aan een ieder afzonderlijk.

Om dit ALFA-forum leuk te houden voor iedereen, zou het toch prettig zijn als iedereen elkaar in zijn/haar waarde laat.
Dat betekent ook in de waarde laten van niet forummers :wink:
Doe elkaar en dit forum een lol: het op de kast jagen van anderen draagt echt niet bij aan een goede sfeer. Een dolletje is leuk als je iemand goed kent, of doe het per PB/email.
Niemand zit hier te wachten op een grote vete...
:arrow:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

groschl
Full Member
Full Member

di mei 17, 2011 09:21

Ik denk dat het net zoals in elke bedrijfstak bij de politie hetzelfde is als ergens anders, je hebt dus goede en minder goede agenten.
Zelf kijk ik wel eens wegmisbruikers op de zondagavond op SBS6 en als je dan ziet hoe de teams verschillend omgaan met verkeersovertredingen dan is dat eigenlijk een vreemde zaak.
De ene agent is heel vriendelijk en soepeltjes terwijl een ander gewoon probeert het onderste uit de kan te halen en je een oor aannaait met 3 bekeuringen of zo.
Ja, ook politie agenten zijn net mensen zoals jij en ik en zoals een ieder mens heeft ook iedereen zijn of haar nukken.
Kom je op het verkeerde moment de verkeerde persoon cq agent tegen dan heb je op dat moment dus gewoon pech.

Verder ben ik echter wel van mening dat het zeker heel veel uitmaakt hoe je jezelf opstelt, iemand met een grote mond en geen respect voor de politie mogen ze wat mij betreft keihard aanpakken maar helaas gebeurt dat vaker niet dan wel. Meestal zijn het juist de mensen met de grootste mond die er het beste vanaf komen lijkt het, kijk maar een naar Wegmisbruikers bijvoorbeeld.

Mbt dit topic vermoed ik ook wel dat er een andere kant aan het verhaal zit maar die zullen we wel nooit te horen krijgen.
Giulietta 1.4 en Spider 2.0 QV

Historie: Sud 1.3, Giulietta 2.0, 75 1.8 Epoca, 155 1.8 TS 16V, 156 1.9JTD en nog wat vreemde merken.

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

di mei 17, 2011 11:27

hij is niet de enige spijt me erg maar politie kan beter naar verkrachtigers zoeken
ik heb 1 keer in de bak gezetten omdat ik een agent naar zijn strot greep ze halen soms de bloed onder je nagels vandaan
Dus dat is een vrijbrief om iemand bij de strot te grijpen?? Mij is geleerd ten allertijden je fatsoen te houden. Meegekregen bagage welke doorgaans prima van pas komt.

Kosta
Guru
Guru

di mei 17, 2011 11:39

Mag ik de laatste 3 posters er aan herinneren dat er al een ander topic is gesloten vanwege het iets wat belachelijk maken van iemand die de Nederlandse taal niet zo perfect beheerst als jullie .
Dat mag. Ik probeer ook niemand belachelijk te maken, maar er is wel een subtiel verschil tussen 'niet perfect beheersen' en 'geen enkele boodschap hebben aan correct taalgebruik'. Leestekens en hoofdletters zijn volgens mij niet uniek voor de Nederlandse taal.
Het gaat erom dat bekend is dat Alfanerd wat minder onderlegd is, toch? Ik kan er nergens uit opmaken dat hij 'geen enkele boodschap heeft aan correct taalgebruik' . Maar goed, blijkbaar denken wij er anders over.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 19, 2011 19:35

Als 1 van die drie posters wilde ik ook nog even reageren... :?

De poster in kwestie geeft ook aan computers om te bouwen en zal dan ook wel weten hoe de pc werkt. Even een spellingscontrole uitvoeren om het leesbaar te maken, vooral als je van jezelf weet dat je niet zo'n ster bent in nederlands, zou hem dan sieren... :)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Het Forum Café”