alfasmitje

RE: SCARB @ facebook (alweer offline!)

di mei 17, 2011 11:43

ik had me er net op aan willen melden... jammer maar helaas. Misschien in de toekomst nog een kans

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: SCARB @ facebook

di mei 17, 2011 18:54

De FB-pagina zal vanavond uit de lucht gehaald worden. :cry: Jammer, want tot nu toe al een hoop aanmedlingen (24 leden in 6 uurtjes tijd!)
Ondertussen heb ik namelijk contact gehad met het bestuur en zodoende besloten om de FB-pagina maar te verwijderen omdat de SCARB dit voorlopig niet wil ondersteunen. Dit namelijk omdat het gebruik van de naam en logo van SCARB buiten de club om ook veel schade kan veroorzaken.
Jammer maar ook begrijpelijk. Zodoende heb ik besloten om de pagina maar op offline te zetten...

Heren (en 1 aangemnelde dame) bedankt! Het waren 6 fantastische uren! :lol:

:wink:
Tja...daar word je toch stil van..... de vooruitgang houd je niet tegen hoor, zou ik zeggen. En al helemaal niet door goede initiatieven tegen te houden. Je zou haast denken dan de bestuursleden allemaal al een beetje op leeftijd zijn, nog uit de tijd van de typemachine...

Koen
Precies. En ik vraag me af wat er nou eigenlijk schadelijker is, SCARB op FB of leuke initiatieven in de kiem smoren zoals nu gebeurt. Zonde hoor.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: SCARB @ facebook

di mei 17, 2011 19:06

Precies. En ik vraag me af wat er nou eigenlijk schadelijker is, SCARB op FB of leuke initiatieven in de kiem smoren zoals nu gebeurt. Zonde hoor.
Voor dit soort zaken geld dan toch dat het bestuur open moet staan voor vernieuwing, geld op meerdere vlakken.
Dit soort zaken kan gewoon beter op ingespeelt worden als er een andere opzet zou zijn en de leden meer invloed hebben.
SCARB zit eenmaal anders in elkaar, jammer maar het is een maal zo. Er zijn al meerdere initiatieven gesneuveld, FB zal zeker niet de laatste zijn.

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Alfissimo
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: SCARB @ facebook (alweer offline!)

di mei 17, 2011 19:18

Inderdaad jammer, moet misschien toch maar eens verder over nagedacht worden, dat idee van die sociale media moderator is mijns inziens ideaal. Via dergelijke netwerksites is het misschien om de scarb nog wat bekender te maken?
SCARB 6276
'72 Giulia Super 1.3
'88 Spider 2.0 Quadrifoglio
'91 75 2.0 TS Numerata nr.2988
'92 Spider 2.0 USA

Squadra Alfisti - Classic Alfa Romeo Parts

Terug naar “Het Forum Café”