alfasmitje

nog nooit zo geschrokken

ma apr 11, 2011 10:43

Damn, gister een avond een een leuk idee om het weekend af te sluiten, ff met de c kadet van een maat van me naar venray, leuk open stuk veld om ff lekker te driften. Oppe terug weg hadden we het er net over dat het zo lekker rustig was oppe weg, misschien een idee om ff de top te testen. We hadden het nog niet uitgesproken en we zaten met grote ogen te kijken. wisten ff niet wat we zagen. Een spookrijder kwam recht op ons af :shock: :shock: :shock: . Maat van me moest flink aan het stuur moeten trekken om hem te kunnen ontwijken. Een of ander klein rood rot hok. Mijn hart zat ergens in mijn keel te bonzen, nog nooit ben ik zo erg geschrokken als gister. Hopelijk hoef ik dat nooit meer mee te maken.

De Block
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: nog nooit zo geschrokken

ma apr 11, 2011 11:40

1 spookrijder bij Venray? Nee, joh, wel 100!!
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07

Gillezzz
Member
Member
Contacteer: Website

ma apr 11, 2011 12:28

lol... :lol: Heb jij een klein rood auto'tje dan...? Misschien ben ik bevooroordeeld, maar ik zie in gedachten al helemaal zo'n bejaard echtpaar in een Suzuki Salto voor me die niets vermoedend de verkeerde oprit ingeslagen zijn.

Gelukkig hebben jullie kunnen uitwijken. Je zal er frontaal opklappen zeg... Dan was dit een heel ander soort topic geworden. :?

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: nog nooit zo geschrokken

ma apr 11, 2011 14:01

Damn, gister een avond een een leuk idee om het weekend af te sluiten, ff met de c kadet van een maat van me naar venray, leuk open stuk veld om ff lekker te driften. Oppe terug weg hadden we het er net over dat het zo lekker rustig was oppe weg, misschien een idee om ff de top te testen. We hadden het nog niet uitgesproken en we zaten met grote ogen te kijken. wisten ff niet wat we zagen. Een spookrijder kwam recht op ons af :shock: :shock: :shock: . Maat van me moest flink aan het stuur moeten trekken om hem te kunnen ontwijken. Een of ander klein rood rot hok. Mijn hart zat ergens in mijn keel te bonzen, nog nooit ben ik zo erg geschrokken als gister. Hopelijk hoef ik dat nooit meer mee te maken.
Zo, daar schrik je zeker van! Wel blij zeker dat jullie niet een minuut eerder het idee hadden gekregen om de top uit te proberen? :wink:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Luc33
Guru
Guru

ma apr 11, 2011 22:17

Heb het vorig jaar ook een keer meegemaakt. Op de snelweg voorbij Roermond, net na de spits. Ik zag voor me ogen gebeuren hoe een auto door een uitwijkpoging eerst tegen de vangrail klapte en daarna na een aantal rondjes tot stilstand kwam in de berm, ongeveer 10m voor me.

Deze vrouw had een attack gehad ivm haar suikerziekte oid en is nog zo'n 10km doorgereden en flink wat ravage aangericht.

Dit blijft je nog wel ff bij. Sterkte ermee.
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

di apr 12, 2011 22:27

Sow dan! Schrikken! Maar goed dat de spookrijder optijd gezien werd door je maat welke adrem geregaeerd heeft. Petje af! Even los daarvan, misschien dat jullie er niet direct stil bij hebben gestaan maar hebben jullie de politie gewaarschuwd??

alfasmitje

wo apr 13, 2011 09:41

uiteraard meteen gedaan, het was net voor afslag horst en volgens mij waren wij de eerste die hem zagen en het melde. Ze gingen er meteen op af in ieder geval. na 5 minuten na shaken zijn we ook weer verder gereden

Terug naar “Het Forum Café”