Hallo allemaal. Zoals ondertussen bekend mag zijn ben ik (Jeroen Nijmeijer) vanaf heden de 2e registerleider van de Alfetta, GT, GTV en GTV6en. Henk Compagner is de 1e registerleider en ik zal hem ondersteunen waar ik kan. Omdat Henk geen forum bezoeker is en niet iemand is de graag en vaak achter de pc zit zal ik het aanspreekpunt op de forums zijn. Heb je een vraag een idee, suggestie of op en aanmerkingen laat het mij dan weten via dit topic of via een pb en ik ga kijken hoe ik dit het beste kan beantwoorden of invullen. Een register kan niet bestaan zonder anthousiaste registerleden en liefhebbers. ook het hele verhaal dat er niet veel over ons register staat de laatste tijd is al aan de orde gekomen in een ander topic. Hierop zijn aanmeldingen gekomen van forummers die zich aanbieden om een stukje te schrijven voor het KB voor ons register. Ik hoop dat liefhebbers die nieuw zijn hier en zich voorstellen zich ook aanmelden bij het register en ook een stukje willen schrijven voor het KB. Ik wil proberen waar het mogelijk en interessant is een ieder op de hoogte te houden van het register.
Henk en ik hopen dat jullie in grote getale naar het SS komen op 28 en 29 augustus. Ook willen wij daar een meat en great doen. Hoe laat dit zal zijn hangt nu nog even af van het programma. Zoals sommige van jullie wel weten werkt de site van het register soms of in zijn geheel niet. Hier is men druk over aan het vergaderen hoe dit het beste opgelost kan worden, ook voor de toekomst. Wel heb ik overlegt dat als je inlogt via de site je je wel in kan schrijven bij het register. Dit moet nog geregeld worden en zo snel als dit kan meld ik het hier.
Ook hopen wij op veel reacties voor het KB en veel deelname tijdens het SS van onze Belgische vrienden. Ik heb op foto's van het feest in Italie veel Belgische Alfetta's en GTV's gezien en hoop dat deze zich ook gaan melden bij ons register en in Zandvoort. Als iemand van jullie mij in contact kan brengen met die liefhebbers graag.
Het Spettacolo dan. Wij staan als register in de Tarzanbocht opgesteld en ik vind dit zelf een geweldige plaats voor ons register. In 2009 waren er op zondag een 35 auto's bij ons register en ik hoop dat we het dit jaar dik gaan overtreffen. Dit is weer een beste lap tekst van mij en ik hoop op een mooie tijd als 2e registerleider.
Groet Jeroen Nijmeijer