Heb ook 2x zo'n moment gehad. Voor mij geen Alfa meer, dacht ik toen. Beide keren binnen een maand toch weer een Alfa gekocht. Sinds de laatste keer zelfs zo dat we allebei gewoon Alfa rijden als daily. Mijn vrouw rijdt nu in een 146 JTD; gewoon goed en betrouwbaar. Voelt goed aan, alleen de bodem behoeft wat aandacht. Gevaar is dan weer wel dat ik helemaal niets met het ding heb... Zelf verdeel ik mijn aandacht tussen de 33 en de 90. Gaat goed en is ook redelijk te behappen. Toch neig ik ook om de volgende gezinsauto geen Alfa te laten zijn. Dit ook door ruimtegebrek bij de (voor mij) betaalbare Alfa's... Maar dan elke keer als ik dan ga denken wat er moet komen, kom ik weer bij een 156 SW JTD 16v uit als vervanger voor de 146 JTD...
Ander voorbeeld is dat de 33 16v vorige week na bijna 3½ jaar weer het levenslicht zag. Vrijdag er een APK erop gekregen en 3 uur later stond ik bij Keulen met een gesprongen brandstofleiding... Gisteren kwam de auto weer bij de garage aan en daar kreeg ik ook gelijk de vraag of ik eindelijk verstandig werd. Mijn antwoord: "natuurlijk; deze auto moet begin volgende week weer rijden!"

De keus is gewoon moeilijk. En er is er maar 1 die die keus kan maken en dat ben je zelf... Suc6 ermee!

Greetz,
Bas