vh weekend de deur maar even gehaald samen met stof, wat een avontuur...
vrijdag eerst bij mij gegeten om daarna rustig aan in de auto te stappen richting Genua (genove) in Italie, we reden door frankrijk (iets om maar geen heb geen winterbanden) en het verliep super...
okee okee, door de dichte mist wel 1 afslag gemist waardoor 50km omgereden
en dan wordt het weer licht, rij je ineens door de mont blanc tunnel en een paar uur later sta je in je te warme trui in Genua haha... adres zelfs ook in 1x gevonden, dus auto parkeren, uitstappen en even een colaatje drinken en daar kwam Ranieri al aanrijden haha...
goed getimed dus (we hadden 11 uur afgesproken, maar door 1x fout te rijden hadden we een half uur verloren en kwamen we 11:30) aan...
de blik van Ranieri vergeet ik nooit meer, die had echt niet gedacht dat ik nog echt zou komen!
na het deurtje weer ingeladen te hebben weer dezelfde route terug (had een retourkaartje mont blanc genomen, scheelt weer bijna 30 euro) en we wisten dat deze weg goed te rijden was, ondanks alle sneeuw die daar gevallen is... Op de terug weg nog wel even sneeuw, maar gelukkig niet zo waanzinnig veel mist als de heenweg! Totaal geen file gehad zowel heen als terug, alleen toen we Italie inwilde werden we ertussen uitgepitk door de douane... Kregen we de vraag wat we kwamen doen..."Euh, we komen een deurtje voor een auto halen!"
Moesten onderweg wel een paar keer stoppen om te tanken (deuheu) en eten (ook niet geheel onbelangrijk, al hebben we eigenlijk alleen voor het avondeten gestopt)... Op de trugweg ook weer even een afrit gemist in Metz waardoor we een stukje binnendoor weer in Luxemburg uitkwamen...
En dan, 26 uur later lig je weer in je bed...
Wat een avontuur!!! Bedankt stof, was echt top!!
foto's zal ik nog wel posten (van vooral sneeuw, maar ook nog 1 gespotte alfa in italie haha)