Klik
De gebruikelijke vooroordelen komen uiteraard weer aan bod...

Het lijkt er wel op. Er zal wel te weinig uit de keuring zijn gekomen. Wat vreselijk flauw.Dat van die deurrubber op het einde snap ik niet waarom ze dat nou weer doen....Vooroordeel bevestigen?
Je houdt van ons merk, of je ziet er niets in. De laatste groep is gelukkig vele malen groter!Dat van die deurrubber op het einde snap ik niet waarom ze dat nou weer doen....Vooroordeel bevestigen?
Ach, AutoWeek is wel grappig maar het blijven een stelletje Kia-fappers en VAG-adepten.
Stelling of bewering?Kort geleden ook weer een aardige stelling van de zelfde programmamaker.
Persoonlijk vind ik een Mercedes SLR McLaren of een Ferrari Enzo erg lelijk, dus eigenaren van zo'n auto weten niets en houden niet van auto's? Nounou...Mensen met lelijke auto's hebben geen interesse voor auto's
Is protserig het zelfde als lelijk...?Als je op protserig zoekt zal die Mc Laren er toch wel bij staan?
Stelling of bewering?Kort geleden ook weer een aardige stelling van de zelfde programmamaker.
Een stelling is bedoeld om reacties op te roepen, een bewering is 's mans waarheid.
Persoonlijk vind ik een Mercedes SLR McLaren of een Ferrari Enzo erg lelijk, dus eigenaren van zo'n auto weten niets en houden niet van auto's? Nounou...Mensen met lelijke auto's hebben geen interesse voor auto'sDát zou ik toch niet willen beweren.