Wauw, je eerste auto een Alfa, en dan lekker nostalgisch de boxermotor. Goede keus!
Ben ooit gestart (na een roestige Corsa diesel) in een 33 1.4 Imola. Aan die auto denk ik nog regelmatig met weemoed terug. Ik was helemaal gek van het boxergeluid. En dat mis ik nog steeds....
Beginnen in een 33 dat is een erg mooi begin. Ik ben er acht jaar geleden ook in begonnen en rijd er nog steeds mee en kan er gewoon geen afscheid van nemen. maar dat hoeft natuurlijk ook niet
geniet ervan en we helpen je graag!
gr Tom
Groeten Tom
33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)
Ha mijn eerste auto was ook een 33 1.3s (90'). kocht ik 7 jaar geleden, heb er laatst weer een gekocht omdat ik blijkbaar niet zonder kan, pas maar op!
Wel heel grappig om te vertellen: ik was laatst bij een vriend en een kennis van hem was er ook, er lag een alfa sleutel op tafel en ik zeg van wie is die sleutel dan? die jongen zegt van mij, ik heb een 156 sportwagon. hij zegt ik ben helemaal alfagek, ik zeg wat was je eerste alfa dan? hij zegt een 33 1.3..... ik zeg dat meen je niet! we keken elkaar aan en wisten gewoon dat we elkaar niks meer hoefden te vertellen. snap je.
Nou komt het mooiste, ik heb hem een keer opgehaald met mijn Qv en hij was weer helemaal verkocht! ha ha. ik heb niet echt veel punten gescoord bij zijn vriendin want hij heeft zijn 156 te koop gezet en is nu opzoek naar een type 2!
Een keer Alfa altijd Alfa, of beter: 33 Per La Vita !