http://www.autoinsurance.org/name_that_car/
Succes!
iddn zo is het dus een waardeloze test88%
De vragen komen in willekeurige volgorde, dus de uitslagen zijn helaas niet eenduidig te vergelijken. Ik had de moeilijkste vragen halverwege en de makkelijkste achteraan. Hoe vroeger de makkelijke vragen zitten en hoe later de moeilijke, hoe makkelijker het wordt, omdat je bij de moeilijke vragen minder keuzemogelijkheden hebt. Een heel aantal vragen is direct duidelijk, maar voor bijv. de best verkopende auto van Canada of gebouwd in 1966, is het prettig als de keuze intussen was beperkter is geworden.
Voor hetzelfde geld was mijn 88% dus hoger of lager uitgevallen.
Ha ha, dus het lag niet aan jou88%
De vragen komen in willekeurige volgorde, dus de uitslagen zijn helaas niet eenduidig te vergelijken. Ik had de moeilijkste vragen halverwege en de makkelijkste achteraan. Hoe vroeger de makkelijke vragen zitten en hoe later de moeilijke, hoe makkelijker het wordt, omdat je bij de moeilijke vragen minder keuzemogelijkheden hebt. Een heel aantal vragen is direct duidelijk, maar voor bijv. de best verkopende auto van Canada of gebouwd in 1966, is het prettig als de keuze intussen was beperkter is geworden.
Voor hetzelfde geld was mijn 88% dus hoger of lager uitgevallen.
Nee hoor. Als het om Alfa's was gegaan zou ik me schamen voor 88%, maar voor auto's in het algemeen klopt het wel aardig dat ik in de middenmoot uitkom.Ha ha, dus het lag niet aan jou88%
Voor hetzelfde geld was mijn 88% dus hoger of lager uitgevallen.![]()
Troost je, ik had ook 88%.