Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

Nieuwe kans Flavio

zo sep 27, 2009 22:02

Na Singaporegate nieuwe kans?
Afbeelding

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Nieuwe kans Flavio

zo sep 27, 2009 22:40

Zeker die shirtjes met ING kan ie nu lekker goedkoop inkopen...of mag ie gratis meenemen bij het team.

Andretti Molletti

ma sep 28, 2009 19:02

Grappig ...
in 1994 was degene die een Alfa opzettelijk crashed de held van de " Alfa scene" en nu is Briatore ineens boeman..
Ik denk dat zowel Allessandro Nannini als F. Briatore toegewijde sportmannen zijn die ondanks hun fouten meer dan genoeg hebben bijgedragen aan de autosport om voor eeuwig een vette :thumbs: te krijgen.
Hun fouten zijn bestraft met respectievelijk 6000 DM en een schorsing van wat langere termijn, maar basta.
Of zullen we het over de losse handjes van Verstappen hebben??

Allemaal zo onnodig, look at the bright side of motorsport:

Afbeelding

ErwinV6

ma sep 28, 2009 19:10

De actie van Briatore was "iets" meer doordacht als de race wraakactie van Nannini dus volkomen onvergelijkbaar :idea:
Nannini ging niet vtv. van start om Asch eraf te beuken maar was een emotionele actie van een Italiaan die net ervoor door Asch geramt werdt!!, dus dit vergelijk is aardig uit zijn verband gerukt Dre!
Maar zeg er verder niets over want dit draadje is al aardig ontspoord, waardoor er diverse posts weg zijn.....

Dominic
Guru
Guru

ma sep 28, 2009 21:21

:jumping:

Goeie grap Pet.

Hey Dre 2 clowns en vals spelers in een plaatje gevat,da's ook knap. :thumbs:

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

di sep 29, 2009 00:07

Och, zag iemand in Spa die een shirtkraampje bemande, leek wel wat op Dhr Flavio Briatore net met een Virgin shirtje in z'n hand, fotootje gemaakt en verder niets.
Dhr Briatore afzeiken, mwah die zal zich echt niet druk maken over een petje die dit op het alfa forum zet.
Anders kan die me altijd aanklagen wegens smaad, heb nog wel een wielerclub hier in Goirle die ik wel wil ruilen voor een voetbalcluppie maar ik denk dat ie me gewoon uitlacht :whistle:

Terug naar “Het Forum Café”