Nou, dat valt nog mee met de publieke terechtstelling, zeker gezien de reacties die men op het Subaru forum zou kunnen verwachten na een dergelijke post.
@allen; ik woon hier nu omdat ik voor mijn werk een tijdje naar een "echte" universiteit wilde, en UC Berkeley is dat. Het huis in de foto's is niet de mijne, maar die van het labhoofd. Ik woon in SF, daar hoef je niet om mooie opritten en grote tuinen te komen. Ik kan erg goed opschieten met de baas (is ooit ook eens uit NL vertrokken naar de VS, maa rblijven plakken) en ik heb vaak in die Ghia gereden/aan gesleuteld. Ik mag in zijn garage sleutelen, en geloof me, dat is best nodig bij een WRX (bv. iedere 5000 km volsyntheet erin en steekassen die gekookt worden door de downpipe).
@roy; mooie meid heb ik al.
Het is een eigenaardige gewaarwording deze auto. Snelheidsbeleving is, afgezien van de turbo-duw iets na 3000 rpm, afwezig en het weggedrag is extreem vergevingsgezind - ik snap wel waarom jonge kereltjes (hier dus vanaf 16, en het rijbewijs krijg je bij een doos cornflakes) deze dingen om lantaarnpalen vouwen. Onderstuurd is de auto als je er mee rijdt zoals je dat met een 75 op het circuit zou doen. Je moet een waardeloze bochtentechniek hanteren, dan willen de achterste wieltjes wel los. Wat me erg aansprak van de Wagon is de ruimte en het feit dat ie er minder overdreven uitziet dan de sedan, die laatste heeft uitgeklopte wielkasten en dat is -laten we eerlijk wezen- een beetje overdreven bij ca. 230 pk. Voor homologatie hebben ze de STi.
Ik heb er een lange reis mee gemaakt en een deel daarvan over onverhard, ik moet zeggen dat het gewoon een utilitair ding is die me bevalt maar ook een beetje verveelt.... tijd voor upgrades.