Geen verstand van auto's zeker

Wie groen denkt koestert zijn ouwe barrel

zo zie je maar weer. Groen denken en Alfa rosso denken is eigenlijk gewoon hetzelfdeWie groen denkt koestert zijn ouwe barrel
De lokale Opel dealer biedt € 750 voor mijn Spider...![]()
(...) Ik heb er niet bij stilgestaan dat ik ook mensen heb aangeschreven met bijvoorbeeld een oldtimer, klassieker of exclusieve auto, of mensen die een oudere auto in hun bezit hebben en daar altijd heel netjes en zuinig op zijn geweest (...)
Jaja... dan sta ik dus tóch in zijn showroomPs. Wanneer u in de buurt bent kunt u natuurlijk ook een keer binnenwandelen, wanneer u even naar mij vraagt kom ik u persoonlijk de hand schudden. En... de koffie staat bij mij altijd klaar.
Neeeeeeeeeeejjj, het gaat om de omzet. En dat mag best, zo lang er geen milieu-onzin bij verteld wordt.Ehh Het ging toch om het milieu?????
Maar zou jij niet denken, dat je zonder enige inruil niet minstens 400 euro korting zou kunnen bedingen?Ik zag de lokale Ford-boer al met een alternatief komen voor de slooppremie.
Als je auto niet voldoet aan de regels van de premie, geven ze er alsnog EUR 400,- voor.
Oftewel, als de APK nog maar minder dan 3 maanden is, of later tenaamgesteld dan 1 maart 2009, geen probleem.
Toch leuk om dan ergens voor een scheet en twee knikkers een barrel vandaan te toveren.
Als je dan toch een nieuwe auto gaat kopen...
Precies zo ook de milieuvriendelijk windmolens,..... die hebben 5 jaar nodig voordat de productie energie er uit gehaald isHet zal me trouwens niets verbazen als veel meer eigenaren met een Opel, Fiat, Renault, Rover, etc. ouder dan x jaar en langer dan x periode op naam zo'n briefje hebben ontvangen.
Gewoon een handige zet van VW![]()
Die hele sloopregeling vind ik verder een waardeloos idee. Goed voor de branche maar niet voor het milieulanger doorrijden in ouwe barrels spaart een giga hoeveelheid productie-energie.