KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: HOOOUUUUWWWJJJJUUUUHHHHH!!!

ma jun 08, 2009 22:59

7 pagina`s in een paar dagen tijd. Dat betekend niet veel goeds. :lol: Dat zijn wel heel veel lettertjes en daar heb ik niet veel zin in om dat allemaal terug te lezen. Het is maar een forum per slot van rekening. :wink:
P.s, nu inmiddels al 8. :twisted:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 08, 2009 23:03

Je zou willen dat je bij een technische vraag zo uitgebreid antwoord kreeg!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: HOOOUUUUWWWJJJJUUUUHHHHH!!!

ma jun 08, 2009 23:16

En als die gele in jouw Avatar nu dit jaar wel had meegedaan aan de 24 uur Dink?
Die zou 26 uur nodig gehad hebben om 'm uit te rijden, zo achterhaald is-ie al weer :biggrin:

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 08, 2009 23:19

kijk zo hoort het een moderator met humor :wink: :wink: :wink: :wink:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

di jun 09, 2009 08:50

Zo, iedereen zijn zegje gedaan, keurig. Kunnen we het vandaag weer over Alfa's hebben... :lol:

@Dré: erg prettig om die handreiking te lezen!

@Hans: haha, en daar rijdt'ie nog twee uur in z'n eentje... :lol:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

Re: RE: HOOOUUUUWWWJJJJUUUUHHHHH!!!

wo jun 10, 2009 07:15

Iets in een paar woorden samenvatten is ook een kunst. :wink:
Nee hoor... dat is weer zo'n "populaire" misvatting... Kijk maar hoe makkelijk dat is...
Wat een ongeloofelijke lading onzin!
Dat zou echter net zo dom zijn als te ontkennen dat er domweg een probleem is, zeer veel onvrede, de vinger naar 1 persoon wijzen en negeren dat de leegloop doorgaat...

Wees blij dat er mensen zijn die de moeite nemen om te beargumenteren wat hier fout zit.... ipv opportunistisch een paar one-liners te plaatsen....

Ik heb er naar mijn mening meer dan genoeg moeite in gestoken... voor en achter de schermen... de zotheid van sommige regeltjes getracht duidelijk te maken evenals de (nog steeds) willekeurige toepassing ervan... ik vind het welletjes geweest....

Gewoon BLIJVEN ontkennen dat er een probleem is en alles sal reg komme en binnenkort is eenoog vanzelf koning! :thumbs:

En nu ben ik weg en naar een totaal-non-Alfa-evenement... Het verslag zal elders te lezen zijn.

*Logged out*

Afbeelding
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

do jun 11, 2009 10:17

Het basis principe is dat een community zichzelf grotendeels kan moderaten...uitzonderingen daargelaten en daar heb je dan af en toe iemand voor nodig die dan de trein weer even op de rails plaatst.

Het idee van regels, voorwaarden, ordebewakers met een hesje en een fluitje op elk kruispunt....politie agenten die met hun (non-alfa-related) laser pistolen achter avatars nieuwe posts liggen opwachten...past niet meer zo bij een community/forum in 2009. Met zou zich beter sterk kunnen maken voor een iPhone versie of het forum op mobiel, of leuke nieuwe toevoegingen.

Ik lees iets over.."je hebt een keer opnieuw moeten inloggen, dan ga je automatisch akkoord met de nieuwe voorwaarden". WTF!!!??? Wat is dit voor woekerpolis gedrag! Stiekum gedoe.

Viva la revolution, viva la france, viva Le Mans :twisted:

Cucci 11
Advanced Member
Advanced Member

do jun 11, 2009 11:00

Afbeelding
33,33SW,155,156,156SW,164TS,GT,GTV6,Giulia,Bertone,Alfetta QO2.0i

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

do jun 11, 2009 16:37

Hey leuk een slotje met de sleutel...dat gaat niet werken vrees ik...we moderaten dan gewoon het slotje weg ;-)

Overigens goede discussie dit hoor.. lijkt een beetje op de hervormde kerk die vervolgens weer ging weer afsplitsen in Refo's, die weer gingen afsplitsen in zwarte kousen en ander slag...het is wat met die gelovigen als weet ik ook niet precies het zijne van. Net alfisten. "

Terug naar “Het Forum Café”