Dat gaat net zo goed als je de onderkant ook dicht maakt. Ja, dat is duurder, dus ga je roepen dat motorrijden gevaarlijk is en niet al die vers geinde bermbelasting uitgeven aan veiligere vangrail. Stel je voor dat je dat geld uit zou geven aan veiligere en betere wegen.Vangrail is volgens mij ook bedoeld ter bescherming van de andere weg helft
Ze hebben bij Porsche (en een aantal andere fabrieken) ook tests waarbij mensen gewoon zoveel mogelijk kilometers in zoveel mogelijk omstandigheden maken. Voor een nieuw model is het bij sommige merken niet ongebruikelijk dat er meer dan 1 miljoen wegkilometers gemaakt worden met de proefauto's voordat de auto uitkomt. Als je autobahn met regen en hoge snelheid wilt testen, is dat overdag een stuk lastiger dan midden in de nacht, de hoeveelheid verkeer is 's nachts nou eenmaal een stuk minder.Verschrikkelijk ongeluk. Ik vraag mij alleen af wat een testrijder op 2.45 uur op een kletsnatte autobahn doet...
Inderdaad. Overdag had precies hetzelfde kunnen gebeuren, alleen dan had hij misschien iemand meegenomen in zijn crash.Ze hebben bij Porsche (en een aantal andere fabrieken) ook tests waarbij mensen gewoon zoveel mogelijk kilometers in zoveel mogelijk omstandigheden maken. Voor een nieuw model is het bij sommige merken niet ongebruikelijk dat er meer dan 1 miljoen wegkilometers gemaakt worden met de proefauto's voordat de auto uitkomt. Als je autobahn met regen en hoge snelheid wilt testen, is dat overdag een stuk lastiger dan midden in de nacht, de hoeveelheid verkeer is 's nachts nou eenmaal een stuk minder.Verschrikkelijk ongeluk. Ik vraag mij alleen af wat een testrijder op 2.45 uur op een kletsnatte autobahn doet...