Sorry

Warm, zacht en nat? Vreemd bedrijf.. Volgens mij haal je twee dingen door elkaar..Rijschool Klotezon ... zal wel een k*tbedrijf zijn
Nou gezien de prijs die ik voor de lessen moest betalen voelde ik me wel altijd genaaid bij m'n rijschoolWarm, zacht en nat? Vreemd bedrijf.. Volgens mij haal je twee dingen door elkaar..Rijschool Klotezon ... zal wel een k*tbedrijf zijn![]()
Nee, IK ben NIET melig!NOOIT!
Mist een komma Dink
"Klote zo'n VW"
Nou, ik dus niet hoor, en ik vraag maar 32 EURO, ben ik nog één van de goedkopere. En daar huur ik geen schilder of anderen voor in, hoogstens beunhazen.ik heb de 1e 10 lessen voor 40 gulden per uur gehad... ben ik nu ouderwets???![]()
ow trouwens cees, dat zie je verkeerd... net als bij de beroeps mannen rekenen de rijscholen tegwoordig ook gewoon voorbijrijkosten
krijg je dan ook nog geld terug als je minder verbruikt dan dat de panelen opleveren???Er is niets mis met die zon ja!
Toevallig wel in mijn straat opgenomen![]()
Ideaal, die zon (op mijn zonnepanelen van Eneco)
ehm.. ok jij wintNou, ik dus niet hoor, en ik vraag maar 32 EURO, ben ik nog één van de goedkopere. En daar huur ik geen schilder of anderen voor in, hoogstens beunhazen.ik heb de 1e 10 lessen voor 40 gulden per uur gehad... ben ik nu ouderwets???![]()
ow trouwens cees, dat zie je verkeerd... net als bij de beroeps mannen rekenen de rijscholen tegwoordig ook gewoon voorbijrijkosten
PS
Mijn lessen waren 12,50 gulden !!!
Vorig jaar netto EUR 30,- aan stroom verbruikt.krijg je dan ook nog geld terug als je minder verbruikt dan dat de panelen opleveren???
ow en hoe zit het dan met je leveringsrechten en verbruikersrechten en belastingen???? hoef je die dan ook niet te betalen???